کدال نگر 12مرداد1400/ کشرق 596ریال سود به ازای هر سهم تقسیم کرد

کدال نگر 12مرداد1400/ کشرق 596ریال سود به ازای هر سهم تقسیم کرد

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشرشده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. مجمع فولاد 40 تومان سود تقسیم کرد. داروسازی فارابی در خصوص اخبار...

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ کدال‌نگر 12 مرداد 1400 به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

اطلاعیه‌ها

«فولاد»: مجمع شرکت فولاد مبارکه به ازای هر سهم 40 تومان سود نقدی تقسیم کرد.

«خکار»: شرکت ایرکاپارت صنعت اعلام نمود  با تعدیل قیمت‌های جدید فروش شرکت مگاموتور، نرخ مجموعه‌های اویل پمپ، دریچه هوا، واتر پمپ و منیفولد پلاستیکی به طور میانگین در حدود 24.5درصد افزایش داشته است که در نتیجه از این بابت معادل 59میلیارد ریال از تاریخ1400.01.01 لغایت 1400.04.31 تعدیل افزایش نرخ فروش محاسبه و ثبت شده است که در فعالیت ماهیانه تیر ماه سال جاری بصورت اصلاحی منعکس خواهد شد.

«شفارا»: شرکت پتروشیمی فارابی اعلام نمود خط تولید این شرکت پس از تعمیرات ضروری از تاریخ 1400.05.11 در مدار تولید قرار گرفته است، همانگونه که اشاره شده است این توقف تولید در برنامه تولید سالیانه شرکت پیشی بینی شده و تاثیری بر برنامه تولید شرکت نداشته است.

«لکما»: شرکت کارخانجات مخابراتی ایران اعلام نمود، پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری روزنامه و سایت‌های خبری مبنی بر ثبت غیر قانونی و یک طرفه کارخانه نوآوری به استحضار می‌رساند هیات مدیره مجدانه پیگیر انحلال شرکت غیرقانونی ثبت شده و احقاق حق شرکت کارخانجات مخابراتی ایران و سهامداران محترم آن می‌باشد.

«وصندوق»: شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر طرح نیروگاه اندیمشک به استحضار می‌رساند توضیحات تکمیلی درخصوص طرح نیروگاه اندیمشک، ارايه خواهد کرد. بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان افشا می‌شود.

«دسبحان»: شرکت سبحان دارو از قرارداد تولید تحت لیسانس مکمل‌های اعصاب و روان با شرکت che کانادا خبر داد و اعلام نمود آثار سود و زیانی قرارداد پس از انجام موضوع قرارداد اطلاع رسانی خواهد گردید.

«اوان»: شرکت مبین وان کیش از معامله با شرکت انتقال داده‌های آسیا تک ( سهامی عام ) به مبلغ 10میلیارد تومان خبر داد.

گزارش‌های ماهانه و صورت‌های مالی

«کشرق»: شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود در سه ماهه منتهی به خرداد برای هر سهم 596ریال سود محقق کرد که نسبت به مدت مشابه قبل رشد 145درصدی داشته است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد