هفته‌ای خوب برای 3 نماد بورسی / خبری برای سهامداران فملی

هفته‌ای خوب برای 3 نماد بورسی / خبری برای سهامداران فملی

در هفته جاری که بازار سهام تنها دو روز فعال بود سه نماد بورسی خبر خوبی برای سهامداران خود داشتند. فملی، کگهر و ولبهمن این سه نماد بودند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در هفته جاری که بازار سهام تنها دو روز فعال بود سه نماد بورسی خبر خوبی برای سهامداران خود داشتند. فملی، کگهر و ولبهمن این سه نماد بودند.

در این هفته هیات مدیره ملی صنایع مس ایران افزایش سرمایه 100 درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رسانده است. این شرکت اعلام کرده است: «پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ 20 هزار میلیارد تومان به مبلغ 40 هزار میلیارد تومان از محل سود انباشته به منظور تامین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح های توسعه در دست اجرا ، جبران بخشی از مخارج سرمایه‌ای انجام شده در شرکتهای سرمایه پذیر و تامین بخشی از منابع مورد نیاز جهت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت تامین وانتقال آب خلیج فارس که در تاریخ 1400/05/24 به تصویب هیيت مدیره رسیده است.»

درباره کگهر نیز این شرکت یعنی سنگ آهن گهر زمین در دوره هفت ماهه سال مالی 1400 افزایش 192 درصدی درآمد را ثبت کرده است. پایگاه خبری بااقتصاد در این مورد نوشته است: «سنگ آهن گهر زمین در تیر ماه به مبلغ فروش حدود 1400 میلیارد تومانی رسید که نسبت به خرداد ماه 34 درصد کاهش و نسبت به میانگین شش ماه گذشته سال مالی منتهی به 1400/09/30 کاهش 16 درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت توانسته در هفت ماهه ابتدایی سال مالی 1400 مجموعا 11400 میلیارد تومان فروش داشته باشد که این عدد در مدت مشابه سال قبل 3900 میلیارد تومان بوده است.»

همچنین هیات مدیره شرکت بهمن لیزینگ افزایش سرمایه 142 درصدی این شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را به تصویب رسانده است. بر این اساس اعلام شده: «شرکت بهمن لیزینگ با نماد معاملاتی ولبهمن پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ 80 میلیارد تومان به مبلغ 193.6 میلیارد تومان از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی در تاریخ 1400/05/23 به تصویب هیيت مدیره رسیده است.»

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس دنبال کنید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد