وضعیت بورس بدتر می‌شود؟

وضعیت بورس بدتر می‌شود؟

بورس دوباره در کانال یک میلیون و 200 هزار واحد در جا زد و پله‌های صعود در روزهای گذشته را برگشت. این مساله دوباره موج ناامیدی را به بازار سرمایه برگرداند و حالا سهامداران می‌گویند که رفتار بورس فرسایشی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز سهامدارانی که از مرداد امسال منتظر برگشت وضعیت تعادلی به بازار سرمایه هستند اما این انتظار حتی با جایگزینی رییس سازمان بورس و ورود مجلس به ماجرا برآورده نشده است.

با این وجود کارشناسان بازار سرمایه اعتقاد دارند که سهامداران برای برگشت زیان‌شان صبور باشند و ماهیت بازار بر مبنای سودآوری بلندمدت است. برخی دیگر از کارشناسان هم با اشاره به خروج سرمایه‌های ترسو و سهامدارانی که انتظار سودهای یکشبه داشتند، اعتقاد دارند که وضعیت بازار از این بدتر نخواهد شد.

با این حال گویا انتظار طولانی سهامداران برای بازگشت سرمایه‌شان فرسایشی شده است. در ادامه تعدادی از نظرات مخاطبان تجارت‌نیوز را در این زمینه می‌خوانید:

«من خود کشی میکنم ،چون دیگه نمیتونم تو چشم زن وبچم نگاه کنم»

«از مجلس محترم درخواست رسیدگی به بورس و استیضا وزیر اقتصاد را داریم»

«بورس تا حبابش تخلیه نشه کسی جرات خرید نداره اینایی که الان خرید فروش میکنن نوسان گیرن، خریدار خرد حقیقی کنار کشیده مگر شاخص بیاد زیر 1میلیون که ریسک کمتر بشه»

«وقتی مورد سيوال قرار میگیرند میگن دربورس دخالت نمیکنیم. درعمل مردم را دعوت به بورس میکنند .این اسمش دخالت که نیست!»

«تمام سرمایه جوونیم از مرداد ماه تا الان با دعوت ريیس جمهور پودر شد رفت هوا»

«درسته همه ما واقعا 60 درصد به بالا ضرر کردیم و بیچاره شدیم...»

«با سلام.من چند سالی در بورس هستم.فقط یک خواهش: مسولیت اعمال خودتون رو به عهده بگیرید.اگه فکر کردین که خوب پولم رو در بورس سرمایه گزاری می کنم و چن روز بعد چندین برابر می فروشم ، این اشتباه بوده.دولت و دولت ها به اندازه خود ما مقصر نیستند.قبل از خرید خوب فکر کنید .کل یک شرکت در حال انقراض بوده ،اون وقت صف خرید در بورس داشته!»

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد