منتظر ریزش شدید این ارز دیجیتال باشید

منتظر ریزش شدید این ارز دیجیتال باشید

با ادامه ریزش بازار رمزارزها برای دومین روز پیاپی، قیمت ارز دیجیتال کاردانو نیز ساختار معاملات نزولی هفته گذشته و...

با ادامه ریزش بازار رمزارزها برای دومین روز پیپی، قیمت ارز دیجیتال کاردانو نیز ساختار معاملات نزولی هفته گذشته و ادامه روند آن را تایید کرده و خرس ها تاکنون موفق به خرید کاردانو با 12 درصد افت قیمت شده اند.

در ادامه، پیش بینی می شود ریزش های بیشتر در انتظار کاردانو بوده و کاهش بیشتر قیمت به 0.20 دلار اکنون روی میز است. اگر گاوها برای بازیابی قیمت توکن ADA موفقی نشوند، به زودی می توان شاهد ریزش قیمت به هدف مذکور بود.

قیمت کاردانو در حال حاضر روی 0.42 دلار معامله می شود و با اینحال، قرار است نخستین پلتفرم مبادلاتی اختصاصی کاردانو به نام «وینگ رایدرز» روز پنجشنبه هفته جاری راه اندازی شود و باید دید که آیا راه اندازی این پلتفرم می تواند در شرایط نه چندان مطلوب بازار رمزارزها، به عنوان عاملی فاندامنتال مثبت نقش ایفا کرده و تحولی در قیمت این رمز ایجاد کند یا خیر.

قرار است در پلتفرم جدید، قابلیت هایی مانند امکان سپرده گذاری و دریافت سود رمزارزی نیز فعال شود که می تواند به فرصتی جذاب برای سرمایه گذاری روی کاردانو تبدیل شود. علیرغم اعلام این خبر، تاکنون ارزش کاردانو در بازار شاهد تغییر محسوسی نبوده و در حال حاضر، تمامی بازار ارزهای دیجیتال در وضعیتی نامطلوب به سر می برند.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد