نگاهی به سرسبزترین منطقه تهران برای خرید خانه/ آپارتمان های منطقه 3 تهران چند؟

نگاهی به سرسبزترین منطقه تهران برای خرید خانه/ آپارتمان های منطقه 3 تهران چند؟

مسکنباشگاه خبرنگاران جوان نوشت:در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های منطقه 3 تهران خواهیم‌ پرداخت.

منطقه 3 تهران یکی از بزرگترین مناطق شهری تهران به شمار میرود، بافت این منطقه فشرده و متراکم است و به دلیل وجود مراکز تجاری، ادارات دولتی و خصوصی، بوستان های بزرگ و ... جمعیت زیادی روزانه به این منطقه تردد میکنند.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در منطقه 3 تهران را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی 21 ساله در محله زرگنده با متراژ 52 متر و 1 اتاق خواب را با بودجه‌ای معادل 3 میلیارد و 300 میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی دیگر در محله ظفر با متراژ 134 متر و 3 اتاق خواب درحالی که 14 سال از ساخت آن گذشته باشد، در روز های گذشته معادل 8 میلیارد تومان معامله شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی 105 متری در محله میرداماد با 2 اتاق خواب و سنی معادل 6 سال، به بودجه‌ای بالغ‌بر 9 میلیارد و 200 میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی 14 ساله در محله قلهک با متراژ 92 متر و 2 اتاق خواب، ارزشی معادل 7 میلیارد و 200 میلیون تومان دارد.

آپارتمانی دیگر در محله ونک با متراژ 130 متر و 2 اتاق خواب درحالی که 16 سال از ساخت این واحد گذشته است در روز های گذشته معادل 7 میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

سرمایه لازم برای خرید آپارتمانی 170 متری در جردن با سنی معادل 30 سال و 2 اتاق خواب، مبلغی معادل 14 میلیارد و 200 میلیون تومان است.

اگر واحدی ارزان‌تر در همین محله میخواهید میتوانید آپارتمانی 85 متری با سنی حدود 6 سال و 2 اتاق خواب را با قیمتی معادل 7 میلیارد و 885 میلیون تومان خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • خوش نشینان شمال شهر ماهیانه چقدر اجاره می‌دهند؟

217 35

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد