تلاش شستا برای خارج شدن از مدار نزولی

تلاش شستا برای خارج شدن از مدار نزولی

در معاملات بورس امروز، سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت 0.15درصدی، قیمت 13,000ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم 155میلیارد تومان عبور ...

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت 0.15درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد 13,130ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود یک درصد رشد کرد. همچنین با جابجایی 120میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 13,000ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا، حقوقی‌ها بیش از دو میلیارد و 300میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 13هزار واحد و حقوقی‌ها به 473هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها 12هزار واحد و حقوقی‌ها 411هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز شستا از رقم 155میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 93درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و هفت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، 110میلیون برگه سهم (92درصد) را اشخاص حقیقی و 10میلیون برگه سهم (هشت درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

شستا با ثبت معاملات نوسانی، در نهایت نتوانست از مدار نزولی خارج شود و معاملات فردا را با قیمت 13,000ریال آغاز خواهد کرد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد