‌سهام عدالت شما امروز 15 شهریور چقدر می‌‌ارزد؟

‌سهام عدالت شما امروز 15 شهریور چقدر می‌‌ارزد؟

امروز سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت به 12 میلیون و 546 هزار تومان رسید و نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت به 12 میلیون و 546 هزار تومان رسید و نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است. ارزش 60 درصد قابل فروش سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت هم به هفت میلیون و 527 هزار تومان رسید. همچنین ارزش 30 درصد آن هم به سه میلیون و 763 هزار تومان رسید.

امروز گروه خودرویی بیشترین حجم تقاضا را در بازار داشتند اما در پایان با روندی منفی به کار خود پایان دادند. همچنین امروز بانکها، فراورده‌های نفتی و دیگر گروه‌های کوچک بازار هم روندی منفی را داشتند اما تک سهم‌های مثبت هم در بین این گروه‌ها دیده می‌شد.

با وجود جو منفی در بیشتر سهم‌های بازار اما امروز بازار سهام با روندی مثبت و صعودی به کار خود پایان داد. روند شاخص کل بورس امروز مثبت بود و در پایان بازار در کانال یک میلیون و 538 هزار واحد قرار گرفت و هزار واحد مثبت و کمتر از 0٫10 درصد رشد را ثبت کرد. شاخص هم‌‎وزن هم امروز به 469 هزار واحد رسید و دو هزار واحد مثبت را ثبت کرد.

ارزش معاملات امروز به 9 هزار و 300 میلیارد تومان رسید و کگل، شبندر و فولاد بیشترین تاثیر مثبت و منفی را در بازار گذاشتند. بیشترین تراکنش‌ها هم امروز برای شستا،شبندر و ومدیر ثبت شد.

 

 

برای مطالعه بیشتر می‌توانید گزارش عملکرد مالی عرضه اولیه چهارشنبه فرابورس / مجوز افزایش سرمایه فجهان صادر شد! را بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد