اگر سهام شستا دارید، بخوانید(6تیر) / صف خرید شستا از جایش تکان نخورد

اگر سهام شستا دارید، بخوانید(6تیر) / صف خرید شستا از جایش تکان نخورد

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی همچنان صف خرید مواجه شد و پنج درصد رشد کرد. شستا دومین نماد با بیشترین ورود پول حقیقی‌ها ثبت شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مانند 6روز گذشته سبز‌پوش شد و پنج درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«شستا» امروز را هم با صف خرید حدود 200میلیونی آغاز کرد. این صف دقایقی سنگین‌تر و دقایقی سبک‌تر شد اما در نهایت بازار را با صف خرید 207میلیونی ترک کرد. گفتنی است در بورس امروز «شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی» چهارمین گروه با بیشترین ورود پول حقیقی‌ها بودند و «شستا» نیز دومین نماد با بیشترین ورود پول ثبت شد.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد 13,130ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با دست به دست شدن حدود 43میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 13,130ریال آغاز خواهد کرد. گفتنی است حجم معاملات این نماد نسبت به روز گذشته 3.5برابر شده است.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود 56میلیارد تومان رسید. همچنین 97درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و سه درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود 6میلیون برگه سهم(13درصد) را افراد حقیقی و حدود 37میلیون برگه سهم(87درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد