دومین سقوط بزرگ بیت کوین در سال 2021 رخ داد

دومین سقوط بزرگ بیت کوین در سال 2021 رخ داد

بیت کوین مهم‌ترین ارز دیجیتال در سراسر دنیاست که رشد چشم‌گیرش عده‌ی زیادی را به فعالیت در این حوزه وا داشته است. حالا بیت کوین با کاهش 8.5 درصدی در یک روز، از ابتدای ماه فوریه تا کنون، بیشترین کاهش را تجربه کرده است.

خواندن 2دقیقه

به گزارش بورس نیوز، ارز‌های دیجیتال این روز‌ها به یکی از موارد سرمایه گذاری در سراسر دنیا تبدیل شده‌اند. اگرچه درآمد حاصل فعالیت در این زمینه زیاد بوده، اما باید با آگاهی کامل وارد آن شد تا ضرر‌های هنگفتی را برای ما به همراه نداشته باشد.

بیت کوین مهم‌ترین ارز دیجیتال است که مدت‌هاست در حال رشد بوده و با رشد عجیب و رکورد زدن‌های متوالی‌اش، افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است. با وجود این رشد اخیر، ساعتی پیش این ارز دیجیتال سقوط بسیار زیادی را تجربه کرد.

به گزارش وب سایت بلومبرگ، اگر سقوط 15.1 درصدی و رسیدن ارزش بیت کوین به 51707 دلار را در نظر نگیریم، امروز بیت کوین کاهش 8.5 درصدی و رسیدن ارزشش به میزان 55810 دلار، را تجربه کرد. این کاهش، بزرگ‌ترین ریزش بیت کوین از ماه فوریه تا به امروز بوده است. برخی معتقدند که این ریزش به دلیل برخورد احتمالی خزانه داری ایالات متحده آمریکا در رابطه با پول شویی از طریق ارز‌های دیجیتال بوده است.

بیشترین کاهش ارزش بیت کوین از ماه فوریه تا کنون -
بیت کوین که ارزش بازار آن بیشتر از 1 تریلیون دلار است، بزرگترین ارز دیجیتال دنیا هست. این ارز دیجیتال توانسته است در یک سال گذشته رشد 800 درصدی را تجربه کند. باید اشاره کنیم که در هفته‌ی پیش توانست به رکورد 64869.78 دلار برسد.


  • بیشتر بخوانید:
حباب دوج‌کوین می‌ترکد؟

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد