آشنایی با گزینه‌های سفر (تاکسی آنلاین اسنپ) در سوپراپلیکیشن

آشنایی با گزینه‌های سفر (تاکسی آنلاین اسنپ) در سوپراپلیکیشن

کسب و کاراپلیکیشن تاکسی اینترنتی اسنپ محبوب دل کاربران پرتعداد است. این محبوبیت بی‌دلیل نیست. با درخواست خودرو از اسنپ هم راحت و بی‌دغدغه در مسیرهای مختلف تردد می‌کنید و هم مدیریت هزینه‌ها برایتان مقدور است.

اسنپ امکانات و ویژگی‌های مختلفی دارد که تجربه شیرین سفری راحت را بهتر هم می‌کنند. شاید از اسنپ استفاده می‌کنید اما حواستان به این موارد نبوده است. چه مواردی؟ گزینه‌های سفر مختلف را در اسنپ می‌شناسید؟

آشنایی با امکانات متنوع سفر با اپلیکیشن اسنپ

با سرویس تاکسی اینترنتی اسنپ می‌توانید به‌سادگی به هر مقصدی در شهر برسید. روند درخواست خودرو بسیار ساده است. پرداخت هم که با حق انتخاب مسافر به شیوه‌های مختلف مقدور است. در کنار همه این‌ها، امکانات جانبی جذاب دیگری هم برای مشتریان وجود دارد. اگر زیاد از اسنپ استفاده می‌کنید، بهتر است که با این موارد آشنا باشید:

· گزینه «عجله دارم»؛

· قابلیت «امنیت سفر»؛

· قابلیت «تماس امن»؛

· امکان «تغییر مقصد» یا «توقف در مسیر»؛

· انتخاب «مقصد دوم»؛

· گزینه «رفت‌وبرگشت».

1. گزینه عجله دارم

اگر عجله دارید و به‌دنبال این هستید که سفر اسنپی‌تان را زود و سریع شروع کنید، امکان مفیدی برایتان فراهم است. با انتخاب گزینه «عجله دارم» سریع‌تر به درخواست خودرویتان پاسخ داده می‌شود. مبلغ پرداختی چنین درخواستی کمی بیشتر از سرویس‌های معمولی است. برای همین، راننده‌ها به پذیرش زودتر سفر شما ترغیب می‌شوند و زودتر خودرویی برای رفتن به مقصد پیدا می‌کنید.

برای فعال‌کردن این گزینه می‌توانید از روش‌های زیر اقدام کنید:

· پیش از تایید درخواست سفر به بخش «گزینه‌های سفر» بروید و گزینه «عجله دارم» را انتخاب کنید.

بعد از پذیرفته‌شدن درخواست، قیمت سفر هم برایتان مشخص می‌شود. آیا این قیمت برایتان مناسب است؟ اگر بله! با تایید و نهایی‌کردن سفر منتظر شوید تا خودرویتان برسد.

راه دیگر انتخاب این گزینه را هم یاد بگیرید:

· در هنگام جست‌وجو برای خودرو، گزینه «عجله دارم» را در صفحه انتظار برای یافتن خودرو انتخاب کنید.

در این روش هم مانند همیشه، ابتدا مبدا و مقصد را انتخاب کنید. بعد منتظر پیداشدن خودرو شوید. اگر دیدید که این فرایند طول می‌کشد از گزینه «عجله دارم» در همان صفحه کمک بگیرید. با انتخاب آن، دوباره جست‌وجو برای درخواست اسنپ شروع می‌شود؛ البته هزینه سفر کمی بالاتر خواهد بود.

2. قابلیت امنیت سفر

اپلکیشن اسنپ تاکسی به تامین امنیت مسافران اهمیت زیادی می‌دهد. یکی از کارهایی که در این راستا انجام داده، در نظرگرفتن قابلیت امنیت سفر بوده است. با کمک این قابلیت، کاربران می‌توانند با تیم ویژه امنیت تماس مستقیم بگیرند. امکانات دیگری هم با آن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد:

· به‌اشتراک‌گذاشتن موقعیت مکانی زنده؛

· تماس مستقیم با اورژانس.

در سمت چپ نقشه مسیر در اپلیکیشن، نشانی شبیه سپری آبی وجود دارد. با لمس و ورود به آن می‌توانید از امکانات مختلف امنیتی استفاده کنید. در واقع، اگر در هنگام سفر وارد این بخش از اپلیکیشن شوید، انتخاب تماس با تیم پشتیبانی، به‌اشتراک‌گذاشتن نقشه مسیر یا تماس با اورژانس برایتان مقدور خواهد بود.

همه این‌ها به شما کمک می‌کند که بی‌نگرانی درخواست اسنپ بدهید. اگر تنها هستید و دیروقت شده یا شخصی مانند کودک یا فردی سالخورده را با اسنپ روانه سفر می‌کنید، وجود این امکانات امنیتی خیالتان را راحت و دلتان را گرم خواهد کرد.

3. قابلیت تماس امن

منظور از تماس امن در اپلیکیشن تاکسی اینترنتی اسنپ چیست؟ یعنی شما می‌توانید شماره تلفن همراهتان را پنهان کنید. از چه کسی؟ از راننده. زمانی که در فرایند درخواست اسنپ مجبور به تماس‌گرفتن با راننده اسنپ می‌شوید، او شماره‌تان را می‌بیند. اگر خواهان چنین چیزی نیستید، فعال‌کردن گزینه تماس امن باعث می‌شود که شماره‌تان برای راننده ناشناس بماند و از سوی او دیده نشود.

سوپراپلیکیشن اسنپ برای حفظ حریم خصوصی کاربرانش ارزش زیادی قايل است و برای همین هم این قابلیت را برای همه در نظر می‌گیرد. برای فعال‌کردن این امکان، مسیر زیر را طی کنید:

· به منوی اصلی اپلیکیشن اسنپ (بالا در سمت چپ) بروید؛

· گزینه تنظیمات را انتخاب کنید؛

· در بخش تنظیمات امنیتی، «تماس امن» را فعال کنید.

4. امکان تغییر مقصد یا توقف در مسیر

اگر به هردلیلی در میانه راه تصمیم به تغییر مقصد بگیرید یا توقف داشته باشید، هیچ مشکلی نیست. در اپلیکیشن اسنپ گزینه «تغییر مقصد» یا «توقف در مسیر» وجود دارد. بدیهی است که این‌ها باعث تغییر هزینه اولیه‌ای می‌شوند که در هنگام درخواست اولیه مشخص شده بود.

در نتیجه نیاز به بازنگری قیمت پیش می‌آید. با انتخاب گزینه «بازنگری قیمت» در این شرایط می‌توانید هزینه را متناسب با تغییر یا توقف در مسیر تعیین کنید. از بخش گزینه‌های سفر، تغییر مقصد یا توقف را انتخاب و با مراجعه به بخش جزيیات سفر، بازنگری قیمت را فعال کنید.

5. انتخاب مقصد دوم

با استفاده از اپلیکیشن تاکسی اینترنتی اسنپ می‌توانید مقصد دومی هم برای سفرتان مشخص کنید. شاید بعد از رسیدن به مقصد، خواهان رفتن به جای دیگری از آنجا هستید. در این صورت، کافی است که بعد از انتخاب مقصد اول، گزینه مقصد دوم را هم انتخاب کنید. برای دسترسی به این گزینه هم باید وارد بخش «گزینه‌های سفر» در اپلیکیشن شوید.

6. گزینه رفت‌وبرگشت

گاهی بعد از رسیدن به یک مقصد، لازم است که دوباره به مبدا سفر بازگردید. در این صورت، با مراجعه به گزینه «رفت‌وبرگشت» در بخش گزینه‌های سفر سوپراپلیکیشن اسنپ می‌توانید فرایند موردنظر را مدیریت کنید. هزینه‌ای که بابت چنین سفری می‌پردازید، بسیار کمتر از حالتی می‌شود که دو تاکسی جداگانه برای رفت و بازگشت درخواست کنید.

در آخر

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی اسنپ خواسته‌ها و نیازهای مشتریان را به‌خوبی رصد می‌کند. سعی دارد که رفاه خوب و تجربه شیرینی برای مسافران رقم بزند و نگذارد که عاملی باعث ناراحتی‌شان در طول سفر شود.

امکانات متنوعی که با درخواست خودرو از سوپر اپلیکیشن اسنپ در اختیارتان قرار می‌گیرد، نه در درخواست تاکسی‌های دربست دیده می‌شود و نه مدل‌های دیگر درخواست خودرو. با اپلیکیشن اسنپ تاکسی دربست جلوی پایتان یا دم در منزلتان خواهد بود. بنابراین، اگر هنوز از اسنپ و خدماتش برای تردد استفاده نکرده‌اید، حتما به فکر نصب اپلیکیشن و استفاده از آن باشید. شک نکنید که راضی خواهید شد.

https://snapp.ir/taxi-ride/

آخرین اخبار بورس و اقتصاد