کسب نخستین مدال برنز کشتی در المپیک 2020 + فیلم

کسب نخستین مدال برنز کشتی در المپیک 2020 + فیلم

هادی ساروی نماینده 97 کیلوگرم کشتی فرنگی، در رده‌بندی المپیک2020 به پیروزی رسید و مدال برنز المپیک را کسب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، هادی ساروی نماینده 97 کیلوگرم کشتی فرنگی، در رده‌بندی المپیک2020 برابر کشتی‌گیر فنلاندی با نتیجه 9 بر 2 به پیروزی رسید و مدال برنز المپیک را کسب کرد (ایرنا)

پیش از این اما نماینده وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست مقابل حریفی از ژاپن از رسیدن به مدال برنز المپیک بازمانده بود و به عنوان پنجمی بسنده کرد.

در ادامه رقابت های کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو، محمدعلی گرایی دارنده 2 مدال برنز جهان و نماینده وزن 77 کیلوگرم ایران در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز المپیک به مصاف شوهی یابیکو از ژاپن رفت و در پایان با نتیجه 13 بر 3 شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

گرایی پیش از این در دور مقدماتی این وزن که روز گذشته(دوشنبه) برگزار شد، در دور نخست مقابل فلورس پنا دارنده 2 طلای پان آمریکن از کوبا با نتیجه 7 بر 3 به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز در یک رقابت سخت و تماشایی با نتیجه 5 بر 5 از سد بوزو استارسویچ از کرواسی گذشت و راهی نیمه نهایی شد اما در سومین مبارزه و در مرحله نیمه نهایی مقابل تاماش لورینچ دارنده مدال طلای 2019 جهان از مجارستان با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند (ایسنا).

یک کشتی‌گیر در فینال

در وزن 67 کیلوگرم اما محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل هورتا از کلمبیا با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید.

وی در دور سوم و در یک کشتی بسیار نزدیک با نتیجه 5 بر 5 از سد فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 1 راماز زويیدزه از گرجستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت (باشگاه خبرنگاران جوان).

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد