سود یکساله هرسهم «دیران» به 1223ریال رسید

سود یکساله هرسهم «دیران» به 1223ریال رسید

شرکت ایران دارو در فعالیت یکساله منتهی به 30آذر1399 توانسته برای هرسهم یک هزار و 223ریال سود بسازد

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، شرکت ایران دارو در این گزارش سود عملیاتی خود را در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل با رشد 170درصدی مبلغ یک هزار و 188میلیارد ریال و سود خالص را با رشد 211درصدی مبلغ 709میلیارد ریال اعلام کرد.

این شرکت سود هرسهم خود را در این دوره با رشد 184درصدی به یک هزار و 223ریال رسانده است و سود انباشته را با رشد 216درصدی مبلغ 701میلیارد ریال منتشر کرد.

"دیران" در گزارش خود اعلام کرد برای دوره 12ماهه منتهی به 30آذر1400 قصد دارد سرمایه خود را افزایش دهد که این موضوع یکی از برنامه های با اهمیت شرکت محسوب می شود.

از سوی دیگر این شرکت به دنبال اهداف خاصی در خصوص تولید و فروش محصولات است که براساس اعلام آن، «دیران» با توجه به عوامل موثر بر شرایط بازارهای داخلی و همچنین تصویب و صدور بخشنامه ها و الزامات قانونی منجر به عدم قطعیت پیش بینی ها شده که با نظر به موضوعات مذکور شرکت ایران دارو همان روند مطلوب به تولید و فروش خود ادامه داده و انتظار می رود نسبت های مربوط به تولید و فروش و در نتیجه سود شرکت در سطح فعلی و آتی نیز ادامه یابد.

این شرکت درباره جزییات منابع تامین مالی شرکت در پایان دوره اعلام کرد که جهت تامین نقدینگی مورد نیاز ، اقدام به اخذ تسهیلات با صرفه اقتصادی بهتر در قالب مشارکت مدنی و خرید دین از بانک های دولتی و خصوصی کرده است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد