خرید سوپرمارکتی با سوپر اپلیکیشن اسنپ

خرید سوپرمارکتی با سوپر اپلیکیشن اسنپ

کمپین تبلیغاتی جدید سوپرمارکت اسنپ با تاکید بر دو مزیت ارسال سریع و تخفیف‌های ویژه‌ی این سرویس با شعار‌هایی از جمله «تخته گاز میارم برات» و «کف قیمت میارم برات» از تاریخ 4 اردیبهشت آغاز شده و تا 3 خرداد ادامه دارد.

برترین‌ها: کمپین تبلیغاتی جدید سوپرمارکت اسنپ با تاکید بر دو مزیت ارسال سریع و تخفیف‌های ویژه‌ی این سرویس با شعارهایی از جمله «تخته گاز میارم برات» و «کف قیمت میارم برات» از تاریخ 4 اردیبهشت آغاز شده و تا 3 خرداد ادامه دارد.

این کمپین در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، تهران، قم، قزوین، اهواز، کرج و ارومیه تخفیف‌های شگفت‌انگیزی برای خرید از سرویس سوپرمارکت اسنپ به مدت یک ماه خواهد داشت.
این روزها که به علت شیوع گسترده‌ی کرونا و قرمز شدن وضعیت در بیشتر شهرها توصیه می‌شود کمتر از خانه خارج شویم، خرید اینترنتی مایحتاج روزمره‌ از طریق سرویس سوپرمارکت اسنپ یک جایگزین عالی است.
دو مزیت اصلی سوپرمارکت اسنپ، سرعت بالا در ارسال و به‌صرفه بودن قیمت‌ها به خاطر تخفیف‌های ویژه است. برای انجام یک خرید سریع و ارزان در سوپراپلیکیشن اسنپ، به سرویس «سوپرمارکت» بروید و بخش «تحویل فوری» یا «تخفیف بیشتر» را انتخاب کنید.

انتخاب سریع

با انتخاب سوپرمارکت تحویل فوری اسنپ می‌توانید از فروشگاه‌های اطراف، فهرست خرید خود را تکمیل کنید. دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله لبنیات، تنقلات، خواروبار، نان و غیره به شما کمک می‌کند تا محصول خود را آسان‌تر پیدا کنید. برای راحتی بیشتر می‌توانید از کادر «جست‌و‌جو» در بالای صفحه هم استفاده کنید. پس از اتمام مراحل، خرید شما در کمتر از 30 دقیقه به دستتان می‌رسد.

انتخاب ارزان

اگر قصد خریدی ارزان با تخفیف‌های هیجان‌انگیز دارید، سوپرمارکت اسنپ (هایپراستار) بهترین گزینه برای شماست. در این قسمت می‌توانید خریدهای خود را از نزدیک‌ترین هایپراستار انجام دهید. کالاهایی که از هایپراستارها سفارش می‌دهید بیش از 50 درصد تخفیف دارند اما در مدت زمان طولانی‌تری به دست شما می‌رسند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد