نتایج اولیه دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور منتشر شد

نتایج اولیه دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور منتشر شد

ایلنا: دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور که طبق برنامه‌ریزی از 8 صبح امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در اتاق ایران آغاز شده بود، حوالی ساعت 22 به اتمام...

به گزارش ایلنا از اتاق بازرگانی ایران، دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور از 8 صبح روز 20 اسفند 1401 و با حضور سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در مرکز مانیتورینگ انتخابات اتاق ایران آغاز شد.

در ادامه و بعد از تمدید زمان رای‌گیری در برخی اتاق‌ها، درنهایت حوالی ساعت 22 شب گذشته، رسما اتمام رای‌گیری در همه اتاق‌ها اعلام و نتایج اولیه مربوط به شمارش آرا و افراد پیروز در سامانه انتخابات اتاق ایران منتشر شد.

طبق تقویم زمانی تعیین شده برای دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور، از امروز فرایند رسیدگی به اعتراضات مربوط به این انتخابات آغاز خواهد شد.

صورت‌جلسه دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور شامل نتایج اولیه شمارش آرا و میزان رای کسب شده توسط افراد، به تفکیک شهرستان در سامانه انتخابات اتاق ایران در دسترس است.

برای جهت مشاهده نتایج اولیه اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، در سامانه انتخابات اتاق ایران، شهر مورد نظر را از روی نقشه انتخاب کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد