خرید تضمینی گندم به 4.5 میلیون تن رسید

خرید تضمینی گندم به 4.5 میلیون تن رسید

معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از ابتدای اجرای طرح خرید تضمینی گندم تاکنون، بیش از 4.5 میلیون تن از این محصول از کشاورزان تحویل گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، امیر طالبی اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح خرید تضمینی گندم تاکنون، بیش از 4.5 میلیون تن از این محصول از کشاورزان تحویل گرفته شد و 34 هزار و 500 میلیارد تومان به حساب آنان پرداخت شده است. با پیگیری‌های انجام شده و تامین اعتبار لازم در روزهای آینده، باقی‌مانده این مبلغ نیز به این افراد پرداخت خواهد شد.

معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، نظارت جدی توسط وزارت جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌های دست‌اندرکار در بحث گندم، آرد و نان در حال انجام است و همه باید همکاری کنند تا از شرایط موجود به خوبی عبور کنیم.

وی با تاکید بر این که شکر موردنیاز کشور تامین شده است، گفت: تلاش می‌کنیم تا درخواست تمام استان‌ها از جمله استان خراسان جنوبی به کالاهای اساسی همچون گندم و شکر را برطرف کنیم و علاوه بر نیاز نانوایی‌ها، پاسخگوی نیاز صنف و صنعت نیز باشیم.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد