واکسیناسیون کارگران آغاز شد / صف اول برای خودروسازان!

واکسیناسیون کارگران آغاز شد / صف اول برای خودروسازان!

این بار نوبت واکسیناسیون کارگران آغاز شده و در صف اول آن همان طور که پیش‌بینی می‌شد کارگران واحدهای بزرگ مثل خودروسازان قرار گرفته‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، این بار نوبت واکسیناسیون کارگران آغاز شده و در صف اول آن همان طور که پیش‌بینی می‌شد کارگران واحدهای بزرگ مثل خودروسازان قرار گرفته‌اند.

با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گروه خودروسازی سایپا، واکسیناسیون کارگران و کارکنان صنایع خودرو و قطعه‌سازان کشور با مدیریت این گروه خودروسازی آغاز شد.

آن طور که رسانه‌های مختلف گزارش داده‌اند، براساس این تفاهم‌نامه، گروه خودروسازی سایپا به عنوان نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در صنعت خودرو و قطعه سازی، مدیریت واکسیناسیون کارگران و کارکنان صنایع خودرو و قطعه سازی را از امروز شنبه (16مردادماه) آغاز کرد.

همزمان با امضای این تفاهم نامه، علیرضا ريیسی، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و معاون بهداشت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه بیش از یکسال و نیم است که جهان درگیر بیماری منحوس کرونا شده است، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی در سطح دنیا برای مهار این پاندمی، بحث واکسیناسیون است که ما نیز در ایران، بر اساس سند ملی واکسیناسیون که مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا است به صورت جدی آن را دنبال می کنیم.

آخرین اخبار کرونا را از صفحه کرونا دنبال کنید.

مطالعه بیشتر: خبرنگاران و طلاب زودتر از بیماران نادر واکسینه می‌شوند!

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد