وزیر اقتصاد خبر داد: پشتیبانی همه جانبه وزارت اقتصاد از سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی

وزیر اقتصاد خبر داد: پشتیبانی همه جانبه وزارت اقتصاد از سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی

وزیر اقتصاد از آمادگی پشتیبانی همه جانبه از سرمایه گذاری در حوزه تولید و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت از محل تبصره 18 به...

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، «سید احسان خاندوزی» در دیدار با استاندار خراسان جنوبی، مردم این استان مرزی را مردمانی متدین، ولایی، سخت‌کوش و انقلابی دانست و ضمن استقبال از پیشنهاد استاندار برای سفر به خراسان جنوبی، گفت: بنده در اولین فرصت برای پیگیری موارد مطرح شده و بازدید از نزدیک از گمرکات و پروژه های اقتصادی و تولیدی خراسان جنوبی به این استاندار سفر خواهم کرد.

وی ضمن اعلام آمادگی برای معرفی سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی، افزود: وزارت امور اقتصادی و دارایی آمادگی پشتیبانی قوی نسبت به حمایت از سرمایه گذاران و پرداخت تسهیلات بانکی به تولید کنندگان و همچنین فعال تر شدن گمرگات استان را دارد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین با اشاره به ارايه تسهیلات ویژه به خراسان جنوبی از محل تبصره 18 برای حمایت از تولید و اشتغال در این استان، گفت: دبیرخانه این تسهیلات در استانها در ادارات کل امور اقتصاد و دارایی تشکیل شده است و لذا آمادگی پشتیبانی همه جانبه از سرمایه گذاری در حوزه تولید و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت از محل تبصره 18 به تولید کنندگان در خراسان جنوبی وجود دارد و در این خصوص تاکیدات لازم صادر می شود.

خاندوزی در خصوص افزایش میزان اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مردم خراسان جنوبی نیز قول مساعد داد و گفت: در این خصوص نیز منابع بیشتری برای خراسان جنوبی اختصاص خواهیم داد.

انتهای پیام

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد