تجلیل از سه بانوی محجبه قهرمان ورزش کشور/ ورزشگاه بین المللی توسط شرکت ملی صنایع مس احداث می‌شود

تجلیل از سه بانوی محجبه قهرمان ورزش کشور/ ورزشگاه بین المللی توسط شرکت ملی صنایع مس احداث می‌شود

آیین تجلیل از سیده الهام حسینی، نازنین فاطمه عیدیان و سلما همتیان سه بانوی محجبه قهرمان ورزش کشورمان در شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.

اخبار شرکت‌ها؛ سید مجید هدایت ريیس هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران در مراسم تجلیل از بانوان محجبه قهرمان ورزش کشور اظهار کرد: ویژگی خاص نشست امروز حضور بانوان قهرمان کشور است که برای قدردانی از افتخارات ارزشمند آنها توسط یک مجموعه موثر کشور دور هم جمع شده‌ایم.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که کشور ما ثروت زیادی در نیروی انسانی دارد، گفت: کشورمان باید قدر ورزشکاران و به‌ویژه بانوان ورزشکار و قهرمان را بداند و همه در کنار هم باید قدر کشور خوب‌مان را بدانیم و برای سربلندی آن گام برداریم.

ريیس هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اینکه بانوان ما همواره در فرصت‌های به دست آمده خوش می‌درخشند، ادامه داد: ما شاهد بانوان دانشمند و توانا در همه زمینه‌ها هستیم که مثل قهرمانان حاضر در برنامه امروز در سختی با تلاش و ممارست رشد کرده و در فرصت به دست آمده بدون ادعا و گمنام به مدارج بالا رسیدند.

هدایت با یادآوری اینکه زن مسلمان و دارای حجاب می‌تواند در همه عرصه‌ها بدرخشد و اثبات کند که فضا و محیط برایش بیشتر باز است، اضافه کرد: شما بانوان محجبه قهرمان ورزش کشور پیام‌آور این اتفاق مهم و ارزشمند هستید.

وی با بیان اینکه متاسفانه در دنیای امروز وقایع بدی را شاهد و غرق در سقوط اخلاقی است، عنوان کرد: دنیا در شوک است و کسانی که مدعی هستند، دانشمندان و چهره‌های شایسته آن جوامع در مجلس ازدواج همجنسگرایان را وضع می‌کنند که فاجعه آمیز است.

ريیس هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران با تاکید بر اینکه امروز کشورمان با افتخار مجهز به جهان بینی و ایديولوژی اسلامی است و سرتاسر دنیا را فتح کردیم، خاطرنشان کرد: مشکلات کشورمان به خصوص در حوزه بانوان می‌دانیم اما باید قدردان ایران باشیم و در فضای مناسب به وجود آمده برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

هدایت با اشاره به اینکه اگر تفکر اسلام به گفته استکبار ضعیف است چرا بر علیه این تفکر این همه هزینه، سرمایه‌گذاری می‌شود، ابراز کرد: هر افتخاری در کشور با خون جگر به دست آمده است و باید خون هزاران شهید این کشور را پاس بداریم و قدردان مردم و میهن خویش باشیم.

450 میلیارد تومان بودجه ورزشی شرکت ملی مس/ احداث یک ورزشگاه بین المللی

ريیس هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران با اعلام اینکه صنعت مس به تنهایی می تواند کشور را اداره کند، افزود: ما برای 240 سال مس داریم هر چند که فقط 7 درصد اکتشاف شده است.

هدایت با اشاره به اینکه امروز 19 میلیارد تن ماده معدنی مس داریم که ارزش معادن آن بیش از 500 میلیارد دلار است، گفت: آینده روشن و قوی در انتظار ایران و جوان ایرانی است چرا که در هر حوزه‌ای که ورود کردیم موفقیت بدست آمده و متوسط سنی دانشمندان ایرانی در حوزه انرژی صلح آمیز هسته‌ای 27 سال است.

وی در پایان از ساخت یک ورزشگاه بین المللی در ایران خبر داد و اضافه کرد: بودجه ورزشی سال جاری شرکت ملی صنایع مس ایران 450 میلیارد تومان است.

ورزش بانوان نیازمند توجه و حمایت بیشتر

در این مراسم سیده الهام حسینی که سال 98 اولین مدال تاریخ وزنه برداری بانوان ایران را در مسابقات جام نعیم سلیمان‌اوغلو کسب کرد و مرداد ماه امسال هم در رقابت‌های وزنه برداری زنان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اولین مدال طلا و دو مدال برنز را بر گردن آویخت، گفت: وزنه برداری را از حیاط خانه، بدون مربی و امکانات با دیدن کلیپ و حمایت خانواده شروع کردم و نیاز است حمایت از ورزش به خصوص بانوان ورزشکار بیشتر شود.

وی با تشکر از شرکت مس برای بها به ورزش بانوان ادامه داد: اهتزاز پرچم باعث سربلندی کشور است که امیدوارم این افتخار توسط سایر بانوان کشورم رقم بخورد چون با همه محدودیت‌های موجود در دنیا لحظه بسیار شیرینی است.

این قهرمان وزنه برداری یادآور شد: حدود یک ماه دیگر مسابقات جهانی کلمبیا و اولین گزینشی المپیک را پیش رو داریم و باید حمایت‌ها بیشتر شود تا بتوانیم جایگاه و شان بانوان ورزشکار ایرانی را حفظ کنیم.
نازنین فاطمه عیدیان نیز که در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در دوی 400 متر با مانع مدال طلا گرفت و تاریخ سازی کرد، اظهار کرد: اولین دختری هستم که در رشته دومیدانی در آسیا مقام کسب کرده‌ام و اگر حمایت‌ها از دختران ورزشکار سرزمینم بیشتر شود قطعا افتخار آفرینی‌ها بیشتر می‌شود.

سلما همتیان هم که در رشته شطرنج با حجاب کامل در مسابقات آسیایی و در رده سنی زیر 8 سال مقام قهرمانی را برای کشورمان کسب کرده بود از مسوولان خواست از ورزشکاران نوجوان و جوان به خصوص دختران حمایت شود.

همچنین در این مراسم مجید زیندینی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان، عباس قشمی میمند مدیرعامل باشگاه مس شهر بابک و رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه مس سونگون هم در این مراسم ضمن اشاره به فعالیت‌های ورزشی مجموعه خود به اهمیت ورزش بانوان و ارزش افتخار آفرینی آنها و لزوم حمایت‌های بیشتر از ورزشکاران بانو تاکید کردند.

پایان پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد