حذف دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی به‌زودی

حذف دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی به‌زودی

سالاری در قزوین از حذف دفترچه‌های کاغذی تا 2 ماه آینده خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در حاشیه بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی رازی قزوین از حذف دفترچه‌های کاغذی تا 2 ماه آینده خبر داد و گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان در مرداد ماه انجام شده است و با همکاری دولت، امیدواریم منابع این طرح تامین شود تا بتوانیم مرحله دوم آن را نیز اجرا کنیم.

وی افزود: سهم سازمان تامین اجتماعی برای بیمه تکمیلی بازنشستگان 7 برابر شده است و بر این مبنا کانون بازنشستگان قرارداد‌های بیمه تکمیلی را با بیمه گر‌ها منعقد کرده است.

سالاری با بیان اینکه بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان‌هایی که سازمان تامین اجتماعی بیمارستان ملکی ندارد، در صورت مراجعه به بیمارستان‌های متعلق به وزارت بهداشت، باید 10 درصد فرانشیز پرداخت می‌کردند، گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمه شدگان تامین اجتماعی تا دو هفته آینده در صورت مراجعه به بیمارستان‌های متعلق به وزارت بهداشت می‌توانند بدون پرداخت فرانشیز به صورت صد در صد از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: در شهرستان‌هایی هم که بیمارستان داریم فرانشیز دریافتی از افراد بالای 65 سال، صفر می‌شود.

وی افزود: با توجه به الکترونیکی شدن دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی، به منظور افزایش سرعت و کیفیت ارايه خدمات به بیمه شدگان، تا دو ماه آینده دفترچه‌های کاغذی حذف می‌شود.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد