سنگین‌ ترین صف‌ های خرید و فروش / شکام در صدر تقاضای سهامداران قرار گرفت

سنگین‌ ترین صف‌ های خرید و فروش / شکام در صدر تقاضای سهامداران قرار گرفت

خالص سفارشات خرید سهام در بورس امروز به 600میلیارد تومان می‌رسد، برتری سمت تقاضا در «محصولات شیمیایی» بیش از سایرین بود و حجم صف حجم صف ثقزوی به 6.78درصد کل تعداد...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 830میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 230میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به 600میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شکام»، «فرابورس» و «کالا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام صنایع شیمیایی کیمیاگر بیش از 95میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. عرضه در صفوف فروش نیز در صفوف خرید «وشمال»، «ثقزوی» و «خفناور» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 475میلیارد تومان (57درصد کل) و 10صف فروش برتر 150میلیارد تومان (66درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 22نماد و حجم صف‌های فروش در چهار نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت شرکت عمران و سازندگی قزوین با نماد (ثقزوی) به 6.87درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«محصولات شیمیایی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید 360میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن 120میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» با تقاضای فروش 35میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 47درصد از هزار و 60میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و 195میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 48درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و 255میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد