فیلم درگیری در مجمع عمومی یک شرکت بورسی / سهامداران مورد حمله واقع شدند

فیلم درگیری در مجمع عمومی یک شرکت بورسی / سهامداران مورد حمله واقع شدند

طبق آنچه در شبکه های اجتماعی منتشر شده، جمعی از سهامداران که برای حضور در مجمع عمومی یک شرکت بورسی حضور پیدا کرده بودند، مورد هجوم برخی افراد که به نظر می رسد از...

به گزارش اقتصاد آنلاین، گزارشاتی که روز گذشته ششم دی‌ماه1400 در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده حاکی از وقوع درگیری فیزیکی در مجمع عمومی یک شرکت بورسی است.

یافته‌های اقتصاد آنلاین نشان می‌دهد سهامدارانی که برای حضور در مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان حضور یافته بودند با برخورد شدید فیزیکی از سوی برخی افراد که ظاهرا از کارکنان این شرکت هستند مواجه می‌شوند.

در فیلمی که در اختیار اقتصاد انلاین قرار گرفته، به نظر می‌رسد هیچ یک از اعضای هیات مدیره در این نشست حضور نداشته و سهامداران قصد دارند روی سن حضور پیدا کرده و کنترل جلسه را در اختیار بگیرند اما با مقاومت خشن برگزار کنندگان مجمع مواجه شده و مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

لازم به‌ذکر است اقتصاد آنلاین در حال بررسی این موضوع بوده و به‌زودی اطلاعات تکمیلی درباره علت درگیری در مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه‌وعمران کرمان که با نماد «کرمان» در بازار سرمایه حضور دارد، را منتشر خواهد کرد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد