با خدمات متنوع آرون گروپس، آینده روشن را به...

با خدمات متنوع آرون گروپس، آینده روشن را به...

آرون گروپس بروکری است که امکان معاملات سودآور در بازارهای فارکس، ارز دیجیتال و ... را برای شما فراهم می‌کند.
تنوع‌طلبی در خدمات، حق مشتریان آرون گروپس است

آرون گروپس یک کارگزار برتر بازارهای مالی جهانی است که کار خود را از بازار طلا آغاز کرده است. ما در‌ این مجموعه شرایط سرمایه‌گذاری ایمن و معامله‌گری سودآور را برای مشتریان خود در بیش از 600 مارکت جهانی تسهیل می‌کنیم. ما برای این منظور، خدماتی متنوع و کاربردی را به فعالان بازارهای مالی ارايه می‌دهیم که در این مطلب با برخی از این خدمات آشنا می‌شوید.

با خدمات آرون گروپس، سنگفرش هر خیابان از طلا است

طلا خانه امن سرمایه‌گذاران برای عبور دوره‌های بحران‌های اقتصادی است. طلا اولین ارز در دنیا، اولین فلز کشف شده به دست انسان و یکی از کم‌ریسک‌ترین دارایی‌های بشری است. جالب است بدانید هر زمان که کشوری گرفتار تورم شدید یا بحران اقتصادی می‌شود، سرمایه‌گذاران آن به خرید طلا و سکه و یا سرمایه‌گذاری روی نمادهای طلا در بازارهای جهانی رو می‌آورند. به‌همین دلیل بروکر آرون گروپس توجه ویژه‌ای به این دارایی دارد و امکان خرید و فروش آسان نمادهای مبتنی‌بر طلا را برای شما فراهم کرده است.

با خدمات آرون گروپس، نبض فارکس در دستان شما است

فارکس بزرگ‌ترین بازار مالی جهانی است که حجم معاملات روزانه در آن به بیش از 7 تریلیون دلار می‌رسد! در این بازار تقریبا هر چیزی را می‌توانید بخرید و بفروشید. با این حال مهم‌ترین دارایی‌های فارکس، ارزها و مهم‌ترین معاملات این بازار معاملات مبتنی‌بر تفاوت قیمت ارزها یا همان جفت ارزها هستند.

افتخار آرون گروپس در این است که توانسته است مشتریانی از کشورهای گوناگون در هر پنج قاره جهان را به این بازار متصل کند. ما برای دستیابی به این جایگاه، از بهترین پلتفرم‌های معاملاتی مانند متاتریدر 5، زولوترید و ... استفاده کرده‌ایم و آن‌ها را با امکانات متنوع و افزونه‌های کاربردی در اختیار معامله‌گران این بازار قرار داده‌ایم.

ثروتمندان بازار کریپتو در آرون گروپس حساب دارند

بسیاری از افراد با شنیدن پیشوند بروکر برای آرون گروپس ممکن است تصور کنند که ما فقط در بازار جفت ارزهای فارکس فعالیت داریم. درحالی‌که آرون مرزها را شکسته است و یکی از معدود شرکت‌های واسطه سرمایه‌گذاری است که امکان هولد و ترید انواع دارایی از جمله ارزهای دیجیتالی را برای مشتریان خود ایجاد کرده است.

در حال حاضر ده‌ها هزار نفر از علاقمندان بازار ارزهای دیجیتالی در آرون گروپس دارای حساب هستند و در‌ پلتفرم ما در حال یادگیری اصول معاملات کریپتو، یادگیری کار با اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال، انجام معاملات سودآور در این بازار و خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتالی هستند. شما با پلتفرم‌های معاملاتی آرون گروپس می‌توانید برترین ارزهای دیجیتال دنیا از جمله بیت کوین، اتریوم، ریپل، کاردانو و ... را بخرید و بفروشید.

هواداران ورزش فوتبال، مشتریان خوش‌شانس آرون گروپس هستند!

آرون گروپس نخستین بروکری است که CFDهای ورزشی را به تریدرهای ایرانی معرفی کرد. ما باشگاهی ایجاد کرده‌ایم که در آن شما می‌توانید از اشتیاق خود به ورزش فوتبال کسب درآمد کنید. در این باشگاه شما می‌توانید سهام بازیکنان فوتبال در لیگ‌های برتر جهانی را طی معاملات CFD بخرید و بفروشید.

سهام بازیکنان فوتبال جدیدترین کلاس دارایی در‌ بازار فارکس و برخی زیرمجموعه‌های آن هستند. شکل‌گیری این سهم‌ها شاهکاری از شرکت آدریکس است. این شرکت توانست مفاهیم کیفی و کمی مانند توانایی‌های بازیکنان فوتبال، نتایج به‌دست آمده تیم‌های آن‌ها، فعالیت‌های این بازیکنان در بیرون از زمین و ... را به مقادیر عددی تبدیل کند.

آدریکس برای این کار دارای بیش از 500 معیار است که به‌طور مداوم آن‌ها را در میلیون‌ها صفحه وب و صفحات شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کند. بنابراین شما می‌توانید با خرید و فروش سهام بازیکنان فوتبال هم در بازارهای نزولی و هم در بازارهای صعودی سود ببرید. در واقع همه‌چیز در این روش به درستی پیش‌بینی شما از تغییرات قیمت سهم بستگی دارد.

آرون گروپس؛ جایی که معامله‌گری به لذت تبدیل می‌شود

در بازارهای مالی جهانی مبتدی هستید یا حرفه‌ای؟ چقدر درباره روش‌های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال آگاهی دارید؟ کار با اندیکاتورهای تحلیل فنی را بلد هستید؟ و یا این‌که معامله‌گری باتجربه هستید؟ در آرون برای هر سرمایه‌گذار و معامله‌گری با هر میزان از دانش و تجربه جایگاه ویژه‌ای وجود دارد.

معامله‌گران مبتدی در آرون گروپس می‌توانند در وبلاگ و آکادمی آرون، دانش مورد نیاز برای ورود به بازارهای مالی را کسب کنند. همچنین سرمایه‌گذاران مبتدی می‌توانند برای کاهش ریسک، از سرمایه‌گذاری در صندوق آرون برای سودآوری استفاده کنند. می‌خواهید بیشتر بیاموزید؟ استراتژی کپی تریدینگ در آرون گروپس انتخابی شایسته است که در آن روش‌های معاملاتی افراد باتجربه بازار را به‌صورت زنده کپی کرده و همراه با آن‌ها سود می‌برید. اگر حرفه‌ای هستید، می‌توانید یکی از اساتید معامله‌گری در کپی تریدینگ باشید و سود خود را افزایش دهید. همچنین می‌توانید از حساب‌های VIP و استراتژی پراپ تریدینگ استفاده کنید.

با خدمات آرون گروپس پایان هر داستان معاملاتی، شاد است

مهم نیست ارتفاع آرزوها و اهداف مالی شما چقدر باشد؛ آرون گروپس تا رسیدن به قله شما را همراهی می‌کند. خدمات باکیفیت آرون گروپس باعث شده است که شمار مشتریان آن از 250 هزار نفر عبور کند و این استقبال به دلیل ارايه خدمات و مزایای متعدد است. برخی از این مزایا عبارتند از: برخورداری از بالاترین نرخ پرداخت سود، برخورداری از بیش از 20 روش پرداختی همراه با کش بک٬ برخورداری از لایسنس و رگولاتوری معتبر، امکان استفاده از استراتژی اسکالپینگ و Expert Advisers و حفاظت در برابر بالانس منفی و ارايه بیمه در برابر ضررهای احتمالی.

در واقع با خدمات متنوع پلتفرم و همکاران ما در آرون گروپس، سودآوری به کاری آسان تبدیل می‌شود. زیرا ما در تمامی مراحل همراه شما هستیم و با ارايه بونوس‌ها، تخفیف‌ها و پاداش‌های متنوع، انگیزه شما را برای پیشرفت افزایش می‌دهیم. برای بهره‌مندی از این مزایا و خدمات، کافی است در پلتفرم ما حساب باز کنید، دارایی و بازار هدف خود را انتخاب کنید و طعم معاملات ایمن و آسان و سودآور را بچشید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد