بیت کوین هفته آینده 25 هزار دلار می شود

بیت کوین هفته آینده 25 هزار دلار می شود

روند قیمت بیت کوین در هفته گذشته تقریبا ثابت بود و تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهند که در هفته آینده نیز احتمالا روند...

به گزارش کوین دسک، بیت کوین همچنان با قیمتی پایین‌تر از بازه نوسانی یک‌ساله خود در حرکت است. این ارز دیجیتال ممکن است در قیمت‌های 25,000 و 27,000 دلار با حمایت خریداران مواجه شود، اما احتمال اینکه بیشتر از این هم سقوط کند، وجود دارد.

بیت کوین در زمان نگارش این مطلب، با قیمت 29,300 دلار معامله می‌شود و نسبت به یک روز گذشته حدود 3 درصد کاهش یافته است. گفتنی است برایند تغییرات قیمت این ارز دیجیتال در هفته گذشته تقریبا صفر بوده و روند اخیر آن نشان‌دهنده شرایط متلاطم بازار و بی‌جهت‌بودن مسیر قیمت است.

با وجود اینکه بیت کوین در منطقه اشباع فروش قرار دارد، وضعیت شاخص‌های مومنتوم (RSI و MACD) در نما‌های بلندمدت، همچنان ضدونقیض است. این نشان می‌دهد که روند بیت کوین در چند روز آینده، احتمالا خنثی و متمایل به نزولی خواهد بود.

پایین‌ترین حمایت بیت کوین در میانگین متحرک 200هفته‌ای آن، یعنی 21,954 دلار است. اگر بزرگترین ارز دیجیتال بازار به زیر این سطح سقوط کند، هدف بعدی آن 17,673 دلار خواهد بود. این مقدار 74 درصد پایین‌تر از اوج تاریخی 69,000 دلاری بیت کوین در نوامبر سال گذشته (آبان 1400) است. گفتنی است که بیت کوین در بازار نزولی سال 2018 حدود 83 درصد از اوج خود سقوط کرده بود.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد