تازه‌های خرید و اجاره خانه از کرج تا مشهد

تازه‌های خرید و اجاره خانه از کرج تا مشهد

قیمت‌ها باورنکردنی است. اما بالا برویم و پایین بیاییم، همین است که هست.

برترین‌ها: قیمت‌ها باورنکردنی است. اما بالا برویم و پایین بیاییم، همین است که هست. باید از خواب و خیال بیرون بیاییم و باور کنیم که قیمت زمین و خانه، همین ارقام نجومی است و برای خانه‌دار شدن چاره‌ای نداریم که با همین‌ها کنار بیاییم.

واقع‌بینی هم یعنی در همین شرایط قیمت‌ها را مقایسه کنیم و با نگاه به جیب و سرمایه‌مان ببینیم کجا می‌شود صاحب ملک شد. با اطلاعاتی که دوستان‌مان در سایت دیوار از آگهی‌های روزهای گذشته جمع‌آوری کرده‌اند، می‌شود متوجه شد که قیمت زمین و خانه در کرج و مشهد هم بسیار قابل تامل است و این دو شهر هم جزو گرانترین مناطق کشورند.

اما انصاف اگر داشته باشیم، با نگاه به قیمت‌ها معلوم است که هنوز خرید یک خانه در کرج وسوسه‌کننده‌تر از تهران است. با سه تا سه و نیم میلیارد سرمایه می شود در جهانشهر یا مهرشهر کرج خانه‌ای فراهم کرد که بدون شک حتی در مناطق مرکزی شهر تهران هم پیدا نمی‌شود، چه برسد به منطقه یک و دو. برای مشهدی‌ها اوضاع از این هم بهتر است و در بلوار توس و هاشمبه و آزادشهر که جزو خوش‌نشین‌ها هستند، با همین ارقام می‌توانید یک 150متری تر و تمیز دست و پا کنید.

یا توجه کنید که با پنج میلیون تومان اجاره می‌شود یک 80متری نوساز در وکیل‌آباد مشهد اجاره کرد. با این مبلغ در کرج کار سختی در پیش دارید و در تهران که باید فکر خانه بزرگ و مناسب در بالا یا میانه‌های شهر را از سر بیرون کنید. بیایید نگاهی بیاندازیم به قیمت زمین و فروش خانه در کرج و اجاره و فروش در مشهد. شاید اینطوری بهتر دست‌مان بیاید که چطور می‌توانیم جابه‌جا شویم یا کجا برای اقامت مناسب‌تر است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد