قیمت آپارتمان‌های 60 متری مرکز تهران

قیمت آپارتمان‌های 60 متری مرکز تهران

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های 80 متری غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.

انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد.

خانه‌ای 85 متری که 8 سال از ساخت آن گذشته باشد و 2 خواب نیز داشته باشد، در سعادت‌آباد که یکی از محله‌های منطقه دو تهران است و جزو یکی از مناطق گران قیمت غرب تهران هم محسوب می‌شود، قیمتی بالغ‌بر 8 میلیارد و 500 میلیون تومان دارد.

خانه‌ای 78 متری در شهرک‌غرب که 13 سال سن داشته باشد و 2 خوابه باشد، 5 میلیارد و 500 میلیون تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی 9 ساله در طرشت با متراژ 85 متر و 2 اتاق خواب، در روزهای اخیر 3 میلیارد و 850 میلیون تومان معامله شده است.

برای خرید آپارتمانی در پونک که  76 متر باشد و 5 سال از ساخت آن گذشته باشد و 2 اتاق خواب داشته باشد، به سرمایه‌ای معادل 4 میلیارد و 400 میلیون تومان احتیاج دارید.

بودجه لازم برای خرید واحدی 78 متری در صادقیه که 7 سال از ساخت آن گذشته باشد و 2 خواب نیز داشته باشد، 3 میلیارد و 700 میلیون تومان است.

اگر سرمایه‌ شما معادل 3 میلیارد و 550 میلیون تومان است، می‌توانید خانه‌ای 85 متری در ستارخان که 26 سال سن داشته باشد و 2 خوابه نیز باشد را خریداری کنید.

ارزش واحدی 82 متری در گیشا(کوی‌نصر) که 7 سال از ساخت آن گذشته باشد و 2 خواب داشته باشد، 5 میلیارد و 350 میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد