رفع مشکلات داخلی و خارجی با اقتصاد مردم سالار محقق می شود

رفع مشکلات داخلی و خارجی با اقتصاد مردم سالار محقق می شود

مدیرعامل شستا تاکید کرد که برای رفع مشکلات داخلی و خارجی و توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی باید به سمت اقتصاد مردم سالار...

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی امروز (چهارشنبه 22 تیر) در همایش سراسری شستا اظهار داشت: باید گفت وگوی مشترک و تضارب آرا برای اقدام و عمل داشته باشیم تا به سمت مطلوب جامعه پیش ببریم.

وی افزود: این همایش یکسال پس از دولت سیزدهم برگزار شده و شستا با تغییر مدیریت با انگیزه بالا برای پیشبرد اهداف عالیه حرکت کرده و فهم مشترکی در شستا برای رفع مشکلات کشور ایجاد شده است.

مدیرعامل شستا تصریح کرد: در اقتصاد کلان کشور و در بخش تولید مشکل داریم ولی ظرفیت های بالایی داریم که می توانیم با همکاری مشترک کار را جلو ببریم ولی باید فهم مشترک داشته و با استفاده از تجربیات نگاهی بلند داشته باشیم تا گام دوم را با اقتصاد مردمی و ایران قوی را شکل دهیم.

بازیان گفت: جهاد اقتصادی با کار و تلاش شبانه روزی شکل می گیرد ولی ضروریت حرکت به سمت اقتصاد مردم سالار برای عبور از مشکلات داخلی و خارجی برای پیروزی نظام مقدس انقلاب اسلامی مهم است.

وی خاطرنشان کرد: خروج از انفعال و عدم توقف و عدم پذیرش توقف در تولید و توسعه سرمایه گذاری های هدف و برخورداری از سود مناسب بخشی از اهداف شستا است.

وی افزود: 71 هزار کارگر و کارمند در شستا وجود دارد و همه اینها سربازان و فرماندهان جنگ اقتصادی است.

بازیان افزود: 18 درصد سیمان، 35 درصد تولید دارو، 60 درصد توزیع دارو، 35 درصد حمل و نقل دریایی، اپراتور سوم تلفن همراه، 50 درصد نیروگاه های خورشیدی، 10 درصد نیروگاه های کوچک، 67 درصد قیر، 47 درصد تایر توسط شرکت های شستا در کشور تولید می شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد