ورود 22میلیارد تومانی حقیقی ها به شستا

ورود 22میلیارد تومانی حقیقی ها به شستا

در معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت یک و نیم درصدی قیمت 12,910ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم 138میلیارد تومان...

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت یک و نیم درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد 12,950ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از یک درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از 106میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 12,910ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا حقوقی‌ها 22میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از 12هزار واحد و حقوقی‌ها به 318هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها پنج هزار واحد و حقوقی‌ها 860هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شستا از رقم 138میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 96درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و چهار درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 85میلیون برگه سهم (80درصد) را اشخاص حقیقی و 21میلیون برگه سهم (20درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

شستا برای سومین روز متوالی تن به سرخپوشی داد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد