5 پیش‌بینی کارشناسان بازار سرمایه از بورس هفته آخر تیر ماه

5 پیش‌بینی کارشناسان بازار سرمایه از بورس هفته آخر تیر ماه

بازار سرمایه در روزهای گذشته توانست رشد قابل توجهی را داشته باشد و شاخص کل به کانال یک میلیون و 300 هزار واحد وارد شد. حالا باید دید کارشناسان از بورس هفته آینده چه پیش‌بینی‌هایی را دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در روزهای گذشته سیگنال‌های مثبتی روند بازار سرمایه را تغییر داد. از جمله خبرهای مهمی که امروز هم به نظر می‌رسد بر روی بازار تاثیر گذاشته است لغو برخی از تحریم‌های آمریکا علیه ایران بوده است. در روزهای گذشته به جز نتیجه مذاکرات برجام کاهش نرخ سود بین بانکی و احتمال تزریق نقدینگی به بازار سهام جو مثبتی را ایجاد کرد و به نظر می‌رسد افزایش تقاضا و کاهش قفل صف‌های فروش نتیجه افزایش اعتماد سهامداران به بازار سرمایه شده است. حالا کارشناسان درباره بازار هفته آینده چه پیش‌بینی‌‌هایی را دارند؟

_ مصطفی، محبی مجد درباره پیش‌بینی بورس هفته آینده گفت: بازار در روزهای آینده تحرکات مثبتی را خواهد داشت اما در برخی از روزها هم احتمالا شاهد روند اصلاحی در بازار باشیم.

_ مهدی افضلیان گفت: بازار به روند تعادلی خود ادامه می‌دهد البته احتمال اینکه در تمامی روزها مثبت باشد سخت است و به نظر می‌رسد در برخی از روزها هم با روند اصلاحی در بازار مواجه باشیم اما به صورت کلی روند بازار تعادلی خواهد بود.

_ علی عصاری در خصوص معاملات هفته آینده بازار اعلام کرد: در روزهای آینده به نظر می‌رسد با توجه به جو کلی بازار نمادهای گروه‌های سیمانی، ساختمانی و نیروگاهی و عمده نمادهایی که کمتر شاخص‌ساز هستند و در رسته نمادهای کوچک قرار می‌گیرند در بازار تحرکات مطلوبی را داشته باشند.

_ میترا تاتاری با اشاره به شرایط نوسانی در بازار سهام گفت: «به نظر می‌رسد بعد از روزهای متعادل و مثبتی که وجود داشته است احتمال روند ریزشی بازار زیاد است.»

_ پیمان حدادی، تحلیلگر بازار سرمایه هم در این رابطه اعلام کرد: هفته آینده بازار سهام روند مثبتی را خواهد داشت و شاخص کل احتمالا در کانال یک میلیون و 320 هزار واحد قرار بگیرد و نسبت معاملات هم به نظر می‌رسد هفته آینده افزایشی باشد.

 

اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد