آغاز طرح پیش فروش سایپا از ساعت 10 امروز

آغاز طرح پیش فروش سایپا از ساعت 10 امروز

طرح پیش‌فروش یک ساله سایپا برای خودروهای شاهین، انواع کويیک، ساینا و سایپا 151 با موعد تحویل خرداد تا شهریور 1401 از ساعت 10 امروز دوشنبه اول ماه آذر آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرایط پیش فروش 7 محصول سایپا با موعد تحویل حداکثر یکساله از امروز اول آذرماه آغاز می‌شود. متقاضیان می‌توانند از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه (به مدت 2 روز) به صورت 24 ساعته با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیانی که از خرداد ماه سال گذشته تاکنون جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرحهای مذکور نبوده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

شرایط بخشنامه:

1 -محدودیت کد ملی برای ثبت‌نام‌ها اعمال خواهد شد. (هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو می‌باشد)

2 -حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارايه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می‌باشند.

3 -امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.

4 -متقاضی طی 48 ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد.

5 -امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی‌باشد.

6 -متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند ضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام، تا 3 سال امکان ثبت نام در بخشنامه‌های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت.

7 -شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌گردد الزاما باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسيولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

8 -شماره تلفن همراه اعلام شده می‌بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

9 -کدپستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری می‌بایست از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسيولیت آن بر عهده گروه سایپا نمی‌باشد.

10 -مشتریان محترم می‌بایست پس از کارکرد 1000 کیلومتر و حداکثر 5 ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا مراجعه نمایند در غیر اینصورت گارانتی خودرو ابطال می‌گردد.

11 -ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نمی‌باشد.

12 -چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، مشخص گردد اطلاعات متقاضی ناصحیح بوده و یا ناقض شرایط بخشنامه می‌باشد، ثبت نام متقاضی کان لم یکن خواهد گردید.

13 -در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست از جمله (سطح آلایندگی یورو2 ، یورو5 و غیره (شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی ) آپشن ( بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود ، دعوتنامه تکمیل وجه هزینههای مربوطه صادر خواهد شد.
12 -انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

15 -با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را مطابق بخشنامه‌های 182312 مورخ 14/15/1211 و 186689 مورخ 13/15/1211 کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل نماید.

16 -با توجه به دستورالعمل های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروزرسانی اطالعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره‌گذاری موارد ذیل متذکر می‌گردد:

 

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد