آخرین قیمت دلار پیش از امروز 18 خرداد

آخرین قیمت دلار پیش از امروز 18 خرداد

قیمت دلار در بازار دیروز 17 خرداد با 0٫7 درصد افزایش، 23,595 تومان اعلام شده است. آخرین قیمت دلار چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در صبح روز دوشنبه اولین قیمت معاملاتی در بازار آزاد 24 هزار تومان گزارش شد. در ساعات پایانی معاملات روز یکشنبه کاری نیز نرخ این ارز 23 هزار و 750 تومان بود.

دنیای اقتصاد نوشت:

بازار ارز در واکنش به برگزاری دور اول مناظرات انتخاباتی در مسیر افزایشی حرکت کرد. اسکناس آمریکایی که در انتهای هفته گذشته به زیر محدوده حساس 23 هزار و 800 تومان سرازیر شده بود، روز دوشنبه را با افزایش قیمت آغاز کرد و به بالای مرز 24 هزار تومانی سرک کشید. ساعت 4 بعدازظهر اولین روز کاری هفته، دلار با قیمت 24 هزار و 100 تومان معامله شد که اختلافی 320 تومانی با قیمت روز پنج‌شنبه داشت.

به گفته فعالان، نوسان‌گیران پس از برگزاری دور اول مناظرات انتخاباتی، فروش‌های خود را متوقف و سعی کردند خریدهای ارزی خود را افزایش دهند. شماری از معامله‌گران عنوان می‌کردند که صحبت خاصی در مناظره‌ها درباره مساله تحریم‌ها مطرح نشد و همین مساله تا حدی انتظارات بازیگران حاضر در بازار را تحت تاثیر قرار داد. در کنار این، برداشت بازار از صحبت‌های برخی نامزدها در روزهای اخیر این‌طور بود که احیا‌ی برجام در اولویت کاری آنها قرار ندارد. آنها با جوسازی پیرامون همین باورها، تلاش کردند که میزان خریدها را در معاملات پشت خطی افزایش دهند. تلاش آنها حداقل در معاملات پشت خطی و روز کاری اول هفته ثمربخش بود. برخی فعالان عنوان می‌کردند، نوسان‌گیران در معاملات پشت خطی نفوذ بیشتری دارند و از همین نفوذ برای جهت دادن به قیمت استفاده کردند.

روز دوشنبه برخی از نوسان‌گیران، سعی کردند با برجسته کردن صدور قطعنامه توسط شورای حکام بازار را هیجانی‌تر کنند، ولی چنین اتفاقی رخ نداد. بازار در این روز گرایش خاصی برای نوسانات سنگین نداشت و بر موج احتیا‌ط حرکت می‌کرد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد