بیشترین ارزش معاملات سهام(3آذر) / ارزش معاملات از چهارهزار و 700میلیارد تومان عبور کرد

بیشترین ارزش معاملات سهام(3آذر) / ارزش معاملات از چهارهزار و 700میلیارد تومان عبور کرد

امروز معامله‌گرها 775میلیارد تومان سهام حق تقدم تجلی توسعه معادن و فلزات خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه استخراج کانه‌های فلزی تعلق داشت...

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ روز جاری در مجموع حدود چهار هزار و 710میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «تجلیح»، «خگستر»، «خبهمن»، «شستا» و «کالا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در پنجمین روز هفته معادل 775میلیارد تومان سهام حق تقدم تجلی توسعه معادن و فلزات دست به دست شد، گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو پس از معاملاتی به ارزش 115میلیارد تومان دوم شد و سهام گروه بهمن نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام دوده صنعتی پارس (شدوص) با رشد هشت درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «استخراج کانه‌های فلزی» تعلق داشت به طوری که 775میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات 600میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 25درصد از کل سهام حق تقدم تجلی توسعه معادن و فلزات (تجلیح) معامله شد، 10نماد برتر سهم 34درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در چهار سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 28نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد