یک خبر مهم برای نیروهای استخدامی

یک خبر مهم برای نیروهای استخدامی

اقتصاد کلانمهر نوشت: ريیس کل دادگستری استان تهران از عملیاتی سازی دستور ريیس قوه قضايیه در حوزه تسریع در فرآیند گزینش و جذب نیروهای متقاضی استخدام خبرداد.

دوم آبان‌ماه بود که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، ريیس قوه قضايیه در نشست شورای عالی قوه قضايیه بر ضرورت تسریع و کوتاه شدن فرایند گزینش و جذب نیروهای متقاضی استخدام تاکید کرده بود.

در همین راستا؛ علی القاصی ريیس کل دادگستری استان تهران از تحویل مدارک بیش از 1220 نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی 1400 طی سه روز به هسته گزینش دادگستری استان تهران خبر داد و گفت: قبول‌شدگان آزمون استخدامی که شرایط لازم را دارا بوده‌اند پس از معرفی توسط اداره کل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضايیه، با دعوت هسته گزینش دادگستری تهران طی شش روز کاری نسبت به ارايه مدارک مورد نیاز اقدام کرده‌اند.

ريیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: فرایند بررسی و کنترل مدارک پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدامی اسفندماه سال 1400 کادر اداری قوه قضايیه که از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفته بود، در پایان خردادماه به اتمام رسید و در مجموع از میان داوطلبان، هزار و 431 نفر واجد شرایط ورود به مرحله دوم جذب کارکنان و انجام مصاحبه تخصصی تشخیص داده شدند که برای این مرحله مورد دعوت هسته گزینش دادگستری قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه مصاحبه تخصصی این افراد در دستور کار معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران قرار گرفته است، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی شش روز از 1224 نفر از داوطلبان مدارک لازم برای تشکیل پرونده گزینشی، اخذ شده است.

القاصی تصریح کرد: در پی دستور ریاست معزز قوه قضايیه مبنی بر ضرورت تسریع و کوتاه شدن فرایند گزینش و جذب نیروهای متقاضی استخدام، در مرحله اخذ مدارک قبول‌شدگان و در مراحل اولیه و مصاحبه‌های عمومی، سه روز کاری برای دریافت مدارک آقایان و سه روز کاری نیز برای دریافت مدارک بانوان اختصاص یافت.

ريیس کل دادگستری استان تهران در پایان اظهار امیدواری کرد: تا با جذب قبول‌شدگان تا حدودی مشکل کمبود نیروی انسانی در واحدهای قضايی دادگستری کل استان تهران حل شود.

بیشتر بخوانید:

  • چشم و هم‌چشمی‌های مزدی و حقوقی/ سقف حقوقی و فیش واریزی نیروهای دولتی باعث رنجش کارگران

220 46

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد