صف نشینی پالایشی ها / عملکرد پالایشی ها در روزی که گذشت

صف نشینی پالایشی ها / عملکرد پالایشی ها در روزی که گذشت

پرچمداران پالایشی با پایداری در صفوف فروش با زیان همراه شدند و فروشندگان را منتظر گذاشتند.
برای دنبال کردن اخبار «پالایشی‌ها» اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، پرچمداران پالایشی یعنی «شبندر»، «شتران»، «شبریز» و «شپنا» با ثبت زیان پنج درصدی در مدار نزولی باقی ماندند.

شبندر

شرکت پالایش نفت بندرعباس امروز با افت پنج درصدی قیمت 21,270ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم از 22میلیون برگه سهم عبور کرد.

شبندر امروز در نیمه دوم معاملات به صف فروش نشست و در نهایت با صف فروش حدود 6میلیون واحدی به معاملات خود پایان داد. این نماد در آخرین معاملات خود، عدد 21,590ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود چهار درصد کاهش یافته است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

شتران

شرکت پالایش نفت تهران، در معاملات امروز با ثبت افت پنج درصدی در روند نزولی باقی ماند و در نهایت با ثبت قیمت 7,710ریال به معاملاتش پایان داد.

شتران در آخرین معاملات خود با افت چهار درصدی قیمت 7790ریال را ثبت کرد. همچنین این سهم ارزش معاملات حدود 40میلیارد تومانی برای خود رقم زد و با ثبت قیمت 7,710ریال به اسقبال روز آینده رفت.

شرکت پالایش نفت تهران با جا به جایی حدود 51میلیون برگه سهم، میان حقوقی‌ها دست به دست شد.

شبریز

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت تبریز با افت پنج درصدی مواجه شد. این نماد بورسی در آخرین معامله خود با افت پنج درصدی قیمت 24,680ریال را ثبت کرد و به استقبال روز آینده رفت.

شپنا

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با افت پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد 10,470ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود پنج درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی حدود 72میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 10,330ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز شپنا از رقم 75میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 69درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و 31درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 70میلیون برگه سهم (98درصد) را اشخاص حقیقی و دو میلیون برگه سهم (دو درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.گفتنی است شپنا نیز مانند سایر نمادهای پالایشی با پایداری در صف فروش کام سهامداران خود را تلخ کرد.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد