نخستین عرضه‌های ملی مس و پتروشیمی کارون در تالار حراج باز

نخستین عرضه‌های ملی مس و پتروشیمی کارون در تالار حراج باز

در شرایطی که از ابتدای راه‌اندازی تالار حراج باز بورس کالای ایران تاکنون تنها سنگ آهن دانه بندی و کلوخه سنگ آهن در این تالار عرضه شده بود امروز (چهارشنبه 3 آذر ماه) برای نخستین بار شاهد عرضه محصول دو شرکت ملی صنایع مس ایران و پتروشیمی کارون در این تالار هستیم.

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا) و به نقل از کالا خبر؛ به این ترتیب 21 تن کنسانتره فلزات گرانبهای شرکت ملی صنایع مس ایران و 126 تن متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات خالص در این تالار عرضه می شود.

امروز همچنین عرضه فولادی ها در تالار محصولات صنعتی و معدنی چشمگیر است به گونه ای که 300 هزار و 80 تن ورق گرم فولاد مبارکه، 136 هزار و 832 تن میلگرد، 12 هزار و 586 تن تیرآهن، 5 هزار تن ورق سرد صنایع هفت الماس و 2 هزار و 32 تن نبشی روی تابلو معاملات می رود؛ همچنین 137 هزار تن خاک روی و یک کیلوگرم شمش طلا در تالار مذکور عرضه می شود.

تالار صادراتی بورس کالا هم شاهد عرضه 24 هزار تن قیر، 3 هزار تن مس کاتد، 2 هزا رو 209 تن پلی وینیل کلراید و 260 تن اسید نیتریک است.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز میزبان عرضه 73 هزار و 397 تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، وکیوم باتوم، گوگرد، لوب کات و قیر است.

همچنین 30 هزار تن شمش بلوم شرکت آهن و فولاد ارفع در 6 قالب قرارداد 5 هزار تنی کشف پریمیوم روی تابلو معاملات می رود.

بازار فرعی نیز در این روز عرضه یک هزار و 722 تن اتیل بنزن، بوتادین، تسمه فولادی و دی اکتیل فتالات را تجربه می کند.

در مجموع 695 هزار و 305 تن انواع کالا در تالار های مختلف بورس کالای ایران عرضه می شود.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد