بررسی لایحه متناسب سازی حقوق در صحن علنی مجلس

بررسی لایحه متناسب سازی حقوق در صحن علنی مجلس

جلسات علنی مجلس شورای اسلامی، این هفته در روز‌های یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد و نمایندگان به ادامه بررسی لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری خواهند پرداخت.

بورس نیوز: در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس، نمایندگان علاوه بر بررسی لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق، ایراد‌های شورای نگهبان بر طرح "حمایت از مالکیت صنعتی" را رفع و موارد ارجاعی "طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران " را بررسی خواهند کرد.

بررسی "طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل"، "طرح تامین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور"، " لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران ودولت جمهوری کرواسی در مورد کمک و همکاری متقابل در امور گمرکی" نیز در دستور کار جلسه علنی روز یکشنبه مجلس قرار دارند.

در جلسه علنی هشتم آبان، کمیسیون اصل (90) نودم قانون اساسی در مورد انتشار اوراق مالی اسلامی در سال 1399 و تبعات ناشی از آن به نمایندگان مجلس گزارش خواهد داد و ناظران مجلس در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرايم پولشويی و تامین مالی تروریسم و " شورای نظارت برسازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران " انتخاب خواهند شد.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد