تعمیر رایگان بلندگوهای آیفون / قیمت گوشی موبایل امروز 3 آذر

تعمیر رایگان بلندگوهای آیفون / قیمت گوشی موبایل امروز 3 آذر

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیايومی در بازار امروز چهارشنبه 3 آذر 1400 را مشاهده می‌کنید. اپل بلندگوی خراب آیفون 12 و 12 پرو را به‌صورت رایگان تعمیر می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.

تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

تعمیر رایگان بلندگوی اپل

اپل می‌گوید مدل‌های آیفون 12 و 12 پرو را که بلندگوی آن‌ها دچار مشکل شده، به‌صورت رایگان تعمیر می‌کند. این برنامه جدید دستگاه‌هایی را تحت پوشش قرار می‌دهد که در حین تماس صدا ندارند و در بازه زمانی اکتبر 2020 تا آوریل 2021 تولید شده‌اند.

اپل در اطلاعیه جدیدی گفته اگر بلندگوی آیفون 12 و 12 پرو کاربران خراب شده و تاریخ ساخت موبایل آن‌ها مربوط به بازه زمانی اکتبر 2020 تا آوریل 2021 است.

این شرکت به شکل رایگان دستگاه آن‌ها را تعمیر می‌کند. برنامه تعمیر آیفون پوشش جهانی دارد اما اپل متذکر شده که ممکن است تعمیر دستگاه‌ها را به کشور محل خرید آن‌ها محدود کند.

مشکل عجیب بلندگوی آیفون

سری آیفون 12 سپتامبر پارسال معرفی شد و حالا به دلیل مشکل عجیب بلندگوی خود تحت پشتیبانی خدمات تعمیر اپل قرار گرفته است. البته این برنامه فقط آیفون 12 و 12 پرو را پوشش می‌دهد و شامل آیفون 12 مینی و آیفون 12 پرو مکس نمی‌شود. افزون بر این، اپل اعلام کرده که برنامه تعمیر آن‌ها زمان گارانتی آیفون 12 و 12 پرو را افزایش نمی‌دهد.

این اطلاعیه در شرایطی منتشر می‌شود که اپل چند روز پیش از برنامه‌ای برای تعمیر آیفون توسط خود کاربران رونمایی کرد.

این شرکت گفت از طریق برنامه Self Service Repair ابزارها، قطعات و راهنماهای لازم برای تعمیر محصولات خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا افراد به‌صورت شخصی بتوانند دستگاه‌هایشان را تعمیر کنند.

قیمت موبایل امروز چهارشنبه

آخرین بازارها را در صفحه بازار تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد