معامله خودروی شاهین در بازار

معامله خودروی شاهین در بازار

نایب ريیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران با اشاره به کاهش 15 درصدی قیمت خودرو از ابتدای هفته گفت: شاهین سند آزاد در بازار خرید و فروش‌ می‌شود، غیر از حواله یا ثبت نامی، اینکه چطور به دست مردم رسیده است مشخص نیست اما سند آزاد در بازار خرید و فروش می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، اسد کرمی، نایب ريیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران با اشاره به آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت: قیمت خودرو از ابتدای هفته تاکنون حدود 15 درصد کاهش یافته است.

او بیان کرد: 206 در ابتدای هفته حدود 250 میلیون تومان بود که اکنون به 242 میلیون تومان رسیده است. سمند 248 میلیون تومان بود که اکنون به 242 میلیون تومان رسیده است.

کرمی گفت: 207 ساده در ابتدای هفته به 335 میلیون تومان رسیده بود که اکنون با کاهش قیمتی که اتفاق افتاده است به 325 میلیون تومان رسیده است. 207 اتوماتیک 421 میلیون تومان بود که اکنون 415 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

نایب ريیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران با اشاره به قیمت خودروهای سایپا در بازار آزاد، گفت: کوییک 175 میلیون تومان بود که اکنون به 169 میلیون تومان رسیده است. کوییک آر 178 میلیون تومان بود که به 174 میلیون تومان رسید.

کرمی تصریح کرد: پژو جی ال ایکس 243 میلیون تومان بود که به 238 میلیون تومان رسیده است. تنها ماشینی که این هفته گران شده است تیبا صندوقدار است که چون تولید کم شده است، از 146 میلیون تومان به 150 میلیون تومان رسیده است.

او در خصوص خرید و فروش خودروهای جدید خودروسازان در بازار، گفت: تارا اکنون در بازار خرید و فروش نمی‌شود اما شاهین سند آزاد در بازار خرید و فروش‌ می‌شود.

نایب ريیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران گفت: غیر از حواله یا ثبت نامی، اینکه چطور به دست مردم رسیده است مشخص نیست اما سند آزاد در بازار خرید و فروش می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد