توزیع رانت در فروش اقساطی کرمان موتور / اختلاف قیمت با بازار

توزیع رانت در فروش اقساطی کرمان موتور / اختلاف قیمت با بازار

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور از چهارشنبه اول دی آغاز می‌شود. اما محصولات موجود در این طرح، در بازار با چه قیمت‌هایی معامله می‌شوند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، در جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور، این شرکت به منظور تامین نیاز بازار تصمیم به عرضه چهار محصول خود شامل kmc k7، جک S5 نیو، جک S3 و جک T8 گرفته است.

جدیدترین طرح فروش محصولات کرمان موتور از اولین روز دی 1400 آغاز می‌شود و تا پانزدهم همان ماه تداوم دارد.

خودروی جک اس 3 نسخه 1401 در طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور، 528 میلیون تومان است. مبلغ در نظر گرفته شده برای پرداخت در اقساط 2 ساله (24 ماهه) 270 میلیون تومان و در اقساط 3 ساله 300 میلیون تومان است.

اقساط این خودرو به صورت هر سه ماه یک چک و تاریخ اولین چک 25 خرداد 1401 خواهد بود. ضمن این‌که سند خودرو تا پایان پرداخت اقساط در رهن شرکت باقی می‌ماند و پس از تسویه حساب کامل به مشتری اعطا می‌شود.

هزینه بیمه بدنه در خودروها بصورت اجباری به هزینه اقساط خودرو اضافه می‌شود.

این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، آبی زنگاری متالیک، قهوه‍ای متالیک و نقره‌ای آبی متالیک قابل خریداری است.

همچنین شاسی بلند کی 7 این شرکت نیز در طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور با بیش‌ترین افزایش قیمت نسبت به سایر محصولات با قیمت 101 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ضمنا دو خودروی جک اس 5 و تی 8 نیز در طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور با افزایش قیمت به ترتیب با 820 میلیون تومان و 869 میلیون تومان قابل خریداری هستند.

افزایش قیمت محصولات کرمان موتور، از 1 دی ماه اعمال خواهد شد (اقتصادآنلاین، خودرو45 و کاماپرس).

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید این محصولات به اینجا مراجعه کنند.

مطالعه بیشتر: اعلام قیمت جدید محصولات کرمان موتور
در بازار چند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، حال سوال اینجاست که قیمت در طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور با بازار چقدر تفاوت دارد؟

با نگاهی به این تفاوت قیمت، می‌توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه‌ای در بازار خودرو رخ ندهد، در زمان تحویل خودروها، رانت قابل توجهی نصیب برندگان طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور می‌شود.

خودروی جک اس 3 در بازار در حدود 580 معامله می‌شود. این به معنای اختلاف قیمت 52 میلیون تومانی با قیمت کارخانه است.

شاسی بلند کی 7 نیز در بازار یک میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت دارد که به معنای اختلاف 120 میلیون تومانی با کارخانه است.

همچنین خودروی جک اس 5 جدید در بازار 916 میلیون تومان داد و ستد می‌شود. این به معنای اختلاف 96 میلیون تومانی با قیمت کارخانه است.

خودروی جک T8 نیز در بازار جدود 885 میلیون تومان قیمت دارد که به معنای اختلاف 16 میلیون تومانی با کارخانه است.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد