ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کشور

ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کشور

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه از ساخت 10 هزار و 600 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد 14 استان کشور خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سیدضیاءالدین حزنی امروز، 21 دی‌ماه در مراسم افتتاح 500 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به تفاهم‌نامه کمیته امداد و سپاه برای ساخت مسکن مددجویان، اظهار کرد: کمک‌های مومنانه و اقدامات مردم لرستان در ایام کرونا ارزشمند بود.

وی با اشاره به اینکه از موفقیت‌های نظام انسجام در مدیریت کرونا بود، وظیفه سپاه را دفاع از انقلاب اسلامی ایران و خدمت به مردم دانست و گفت: توسط رده‌های مختلف سپاه در لرستان تا امروز دو هزار و 948 پروژه عمرانی و 13 هزار 835 پروژه غیرعمرانی مجموعا با اعتباری بالغ بر 226 میلیارد و 95 میلیون تومان توسط سپاه در لرستان هزینه شده است.

حزنی با تاکید بر اینکه طی قرارداد سپاه با کمیته امداد، 10 هزار و 600 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در 13 استان ساخته شد، ادامه داد: در لرستان 420 واحد توسط سپاه لرستان و 80 واحد هم توسط دانشگاه امام حسین(ع) ساخته می‌شود که در مجموع 500 واحد توسط سپاه لرستان تکمیل شده است.

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با اشاره به اینکه در طرح شهید کاظمی باید در سه هزار و 500 روستا، هر روستا دو واحد مسکونی ساخته می‌شد که تورم و گرانی‌ها این کار را تحت‌الشعاع قرار داد اما با کار جهادی این امر محقق شد، گفت: در جریان احداث مسکن برای مددجویان کمیته امداد 900 سری جهیزیه هم به مددجویان اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه تمام خانواده‌های دارای دو معلول با همکاری سپاه در لرستان صاحب خانه می‌شوند، اظهار کرد: سه هزار سری جهیزیه به محرومان لرستان اهدا می‌شود و مسيولیت ساخت مسکن برای مددجویان به جهاد سازندگی واگذار شده است.

منبع: ایسنا

مطالعه بیشتر: پیش‌بینی بازار مسکن / در ملک سرمایه‌گذاری کنیم؟

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد