شرایط دریافت وام ودیعه مسکن 100میلیونی

شرایط دریافت وام ودیعه مسکن 100میلیونی

بسیاری از دریافت کنندگان تسهیلات ودیعه مسکن اعلام کردند در حال حاضر نرخ سود وام 100 میلیون تومانی ودیعه مسکن در تهران...

منبیان نوشت: بسیاری از دریافت کنندگان تسهیلات ودیعه مسکن اعلام کردند در حال حاضر نرخ سود وام 100 میلیون تومانی ودیعه مسکن در تهران 18 درصد است.

طبق اعلام بسیاری از دریافت کنندگان تسهیلات ودیعه مسکن هم اکنون نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن 100 میلیون تومانی در تهران 18 در صد است.

طبق بررسی های صورت گرفته هم میزان اقساط تسهیلات ودیعه مسکن 100 میلیون تومانی 5 ساله با نرخ سود 18 درصد ماهانه 2 میلیون و539 هزار تومان است که باید متقاضیان ظرف مدت 5سال 152 میلیون و360 هزار تومان بازگردانند. کل سود تسهیلات 52 میلیون 360 هزار تومان در تهران است.

این درحالی است که پیش از این رستم قاسمی وزیر راه وشهرسازی اعلام کرده بود که پیشنهاد داده ایم نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن را به 13 درصد برسانند که به نظر می رسد شورای پول و اعتبار با این میزان تسهیلات موافقت نکرده و همین امر باعث کاهش استقبال مستاجران از این وام شده است.

برای تسهیلات ودیعه مسکن 40 هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و متقاضیان باید برای دریافت این تسهیلات ابتدا در سامانه املاک و اسکان ثبت نام کرده و باید قرارداد دارای کد رهگیری امسال خود را بارگذاری کنند.

پ

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد