دامنه نوسان بورس چقدر شد؟ / اتفاقات مهم دیروز برای بازارها

دامنه نوسان بورس چقدر شد؟ / اتفاقات مهم دیروز برای بازارها

بالاخره تصمیم جدیدی درباره دامنه نوسان بورس گرفته شد و از منفی 2 تا مثبت 6 به دامنه جدید منفی 3 تا مثبت 6 تغییر کرد. اما به جز این خبر، دیگر چه اخباری برای بازارها در امروز مهم هستند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بالاخره تصمیم جدیدی درباره دامنه نوسان بورس گرفته شد و از منفی 2 تا مثبت 6 به دامنه جدید منفی 3 تا مثبت 6 تغییر کرد. اما به جز این خبر، دیگر چه اخباری برای بازارها در امروز مهم هستند؟

ـ محمدعلی دهقان دهنوی، ريیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: هیات‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مصوب کرد تا دامنه نوسان قیمت‌ها از ابتدای اردیبهشت ماه به مثبت 6 و منفی 3 افزایش یابد.

ـ قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز شنبه 28 فروردین با 7,200 تومان کاهش، یک میلیون و 38 هزار و 200 تومان معامله شد.

ـ روز شنبه،دلار 90 تومان از ارزش خود را از دست داد و قیمت دلار به بهای 24 هزار و 840 تومان رسید.

ـ آگهی افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، توسعه و عمران شهرستان نايین، بیمه کارآفرین و سیمان هگمتان در سامانه کدال منتشر شد.

ـ ريیس «صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه» اعلام کرد : تولید واکسن ضد کرونا «اسپوتنیک وی» روسی به زودی در ایران و صربستان آغاز می‌شود.

ـ ريیس کل بانک مرکزی گفت: بانک‌ها باید به نرخ‌های سود مصوب شورای پول و اعتبار پایبند باشند و در این زمینه معاونت نظارت بانک مرکزی با تخلفات برخورد خواهد کرد.

ـ نشست مشترک معاونان و وزیران خارجه ایران و 1+4 پس از یک ساعت و نیم پایان یافت. این نشست درباره چشم‌انداز بازگشت آمریکا به برجام و چگونگی اطمینان یافتن از اجرای کامل و موثر برجام توسط تمامی طرف‌های برجام و نیز چگونگی ادامه مسیر انجام شد.

ـ ريیس سازمان بورس در نامه‌ای به ريیس کل بانک مرکزی در مورد نرخ تسعیر ارز در سال گذشته اعلام کرد،‌ تسعیر برای نرخ یورو 12 هزار و 900 تومان و برای دلار 11 هزار تومان تعیین شد.

ـ نایب ريیس دوم اتحادیه طلای تهران می‌گوید: کاهش قدرت خرید سبب شده که مردم به جای خرید طلا و سکه، بدلیجات یا نقره بخرند!

ـ بررسی جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صمت حاکی از افزایش 40 تا 113 درصدی برنج، گوشت و شکر در اسفندماه سال 1399 نسبت به ماه مشابه سال 1398 است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد