سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش / فوکا در صدر تقاضای سهامداران قرار گرفت

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش / فوکا در صدر تقاضای سهامداران قرار گرفت

خالص سفارشات فروش سهام به 30میلیارد تومان می‌رسد. «محصولات غذایی و آشامیدنی» با اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف خفناور به 5.9درصد کل تعداد سهام آن می ر...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 405میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 435میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به 30میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «فوکا»، «ثشاهد» و «انرژی3» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت فولاد کاویان 65میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «دپارسح»، «وشمال» و «وسخوز» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 300میلیارد تومان (74درصد کل) و 10صف فروش برتر 265میلیارد تومان (60درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 9نماد و حجم صف‌های فروش در 11نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور با نماد (خفناور) به 5.9درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«محصولات غذایی و آشامیدنی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید 65میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن 50میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه گذاری‌های استانی» با تقاضای فروش 70میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد