قطعی برق با قطعی اکسیژن مردم فرقی ندارد

قطعی برق با قطعی اکسیژن مردم فرقی ندارد

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز با بیان اینکه شهروندان باید صرفه‌جویی حداکثری در مصرف برق را در دستور کار خود قرار دهند،...

علیرضا شکرخدایی اظهار کرد: طبق اعلام هوشناسی در این روزها شاهد دمای 50 درجه به بالا و همراه شدن آن با شرجی خواهیم بود که در این شرایط برق برای مردم اهواز حکم اکسیژن را دارد.

وی افزود: با توجه به این شرایط دمایی و هوای شرجی، قطعی برق برای مردم بسیار ناخوشایند است و از این رو شهروندان باید صرفه‌جویی حداکثری در مصرف برق را در دستور کار خود قرار دهند و از قطعی برق جلوگیری کنند.

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز با بیان اینکه رعایت الگوی مصرف باید در دستور کار شهروندان قرار بگیرد، گفت: همزمانی گرما و مصرف بی‌ رویه و بیش از حد، تاب آوری تجهیزات شبکه را کاهش داده و زمینه بروز حوادث و به تبع آن خاموشی را به دنبال خواهد داشت.

شکرخدایی عنوان کرد: با توجه به کمبود تولید برق و خشکسالی، کشور با مشکلاتی در تامین برق مواجه است و در این زمینه لزوم رعایت الگوی مصرف از سوی شهروندان ضروری است.

وی افزود: علی رغم همه تمهیدات و اقدامات انجام شده برای مواجه نشدن با خاموشی در بخش خانگی، انتظار داریم بخش خانگی نسبت به مدیریت مصرف برق نهایت توجه را داشته باشد و تا حد ممکن در مصرف برق صرفه جویی کند.

در پایان با تاکید بر رعایت الگوی مصرف برق به ویژه در ساعات پیک خاطرنشان کرد: ساعت پیک یا اوج مصرف برق در کلانشهر اهواز از ساعت 12 تا 18 و از غروب آفتاب تا ساعت 23 است و در این ساعات رعایت الگوی مصرف بسیار حايز اهمیت است.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد