ريیس سازمان بورس و اوراق بهادار تعیین شد

ريیس سازمان بورس و اوراق بهادار تعیین شد

در جلسه فوق العاده امروز عصر شورای عالی بورس، «مجید عشقی» به اتفاق آرا و با تایید وزیر امور اقتصاد و دارایی به عنوان ريیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار تعیین و جایگزین «محمدعلی دهقان دهنوی» شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 عصر امروز (چهارشنبه) شورای عالی بورس و اوراق بهادار با حضور اعضاء و به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی تشکیل جلسه داد و در این جلسه «مجید عشقی» به عنوان گزینه نهایی ریاست سازمان بورس به شورا معرفی و به اتفاق آرا از سوی اعضا به عنوان ريیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب شد.

این توضیح لازم است که اعضای جدید هیيت مدیره سازمان بورس اوراق بهادار شامل مجید عشقی، محسن خدابخش، علیرضا ناصرپور، حسن فرج زاده و مهرداد مسعودی فر توسط شورای عالی بورس منصوب شدند.

همچنین در جلسه امروز هیيت وزیران، با توجه به صلاحیت تخصصی، سلامت مالی و تجربه پیشین، سید موسی فیض فلاح شمس، علی سعیدی و احمد شعبانی به عنوان سه خبره مالی شورای عالی بورس انتخاب شدند. در این جلسه همچنین رسول سعدی به عنوان خبره بورس کالا و علی امامی میبدی به عنوان خبره بورس انرژی تعیین شدند.

به دنبال پذیرش استعفای «حسن قالیباف اصل»، ريیس سابق سازمان بورس در تاریخ هفتم بهمن ماه سال گذشته، «محمدعلی دهقان دهنوی» معاون وزیر سابق اقتصاد و دارایی به عنوان سکاندار این سازمان انتخاب شده بود.

 «مجید عشقی» دانش آموخته رشته مدیریت از دانشگاه امام صادق است.

وی طی چند سال قايم مقام مدیر عامل شرکت بورس کالا بود و سوابق مختلفی را در کارنامه فعالیت خود به ثبت رسانده است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد