اگر سهام شبندر دارید بخوانید (16فروردین)/ پالایش نفت بندرعباس خیز رشد برداشت

اگر سهام شبندر دارید بخوانید (16فروردین)/ پالایش نفت بندرعباس خیز رشد برداشت

در پایان معاملات بورس امروز سهام شبندر 1.5درصد افت کرد و برای اولین بار در سال 1400 در آخرین معاملات خود با رشد قیمت رو به رو شد.
برای اطلاع از به روز‌ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید!

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس 1.5درصد افت کرد و میان نماد‌های پرتراکنش قرار گرفت.

گفتنی است «شبندر» از ابتدا سال سرخ‌پوش بود و امروز برای اولین بار در سال 1400 در آخرین معاملات خود با رشد قیمت رو به رو شد. این نماد معاملات امروز خود را با صف فروش 16میلیونی آغاز کرد. صف فروش «شبندر» سه مرتبه برچیده شد و در یک ساعت پایانی بازار به صورت متعادل و به سمت قیمت‌های بالاتر معامله شد.

آخرین قیمت معامله شده برای سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس 26,300ریال ثبت شد که نسبت به دیروز 0.3درصد رشد داشته است. تعداد 37میلیون برگه سهم‌ این شرکت در دست معامله‌گران دست به دست شد و فردا با قیمت 25,800ریال معاملات خود را آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شبندر» به رقم 95میلیارد تومان رسید. 76درصد خریداران سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس افراد حقیقی‌ و 24درصد‌‌، کد‌های حقوقی بودند. از طرفی اکثر فروشندگان را حقیقی‌ها تشکیل دادند.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد