وزیر اقتصاد امشب به عراق می‌رود

وزیر اقتصاد امشب به عراق می‌رود

وزیر اقتصاد برای شرکت در پنجمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و عراق و رایزنی با مقامات عراقی درباره توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی شامگاه یکشنبه به بغداد می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی، سید احسان خاندوزی ريیس کمیسیون مشترک اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و عراق، در راس هیاتی اقتصادی شامل فعالان بخش خصوصی شامگاه یکشنبه برای سفری دو روزه عازم عراق می‌شود.

برگزاری پنجمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و عراق به ریاست خاندوزی و سخنرانی در این نشست از برنامه‌های این سفر است که در حاشیه این نشست، مذاکرات و دیدارهایی با هدف توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری انجام خواهد شد.

دیدار با نخست وزیر، وزیر تجارت و وزیر دارایی عراق نیز از دیگر برنامه‌های وزیر اقتصاد در این سفر است.

خاندوزی در پایان این نشست، سند صورتجلسه کمیسیون مشترک را با همتای عراقی خود «اثیر سلیمان» ريیس عراقی کمیسیون مشترک امضا خواهد کرد.

علی فکری ريیس سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران و حجت الله عبدالملکی‌دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی و جمعی از مدیران ارشد وزارت اقتصاد نیز در این سفر حضور دارند که مذاکراتی را با طرف عراقی انجام خواهند داد.

معاونان وزیر نفت و راه و شهرسازی، دبیر کمیسیون اقتصادی دولت و شماری از مدیران ارشد وزارتخانه‌های اقتصادی نیز در این سفر، وزیر اقتصاد را همراهی می‌کنند.

وحید جلال زاده ريیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و محمد رضا پورابراهیمی ريیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این سفر حضور دارند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد