900 خودرو وارداتی لوکس تعیین تکلیف می‌شوند

900 خودرو وارداتی لوکس تعیین تکلیف می‌شوند

مقرر شد تا اقدامات لازم در خصوص تنظیم فهرست کالاهای رسوب شده که دارای شرایط امحا هستند صورت گیرد و مکاتبات لازم با قید تسریع انجام شود.

اقتصاد نیوز: بازرس‌کل استان بوشهر اعلام کرد: توقیف ‌900 ‌خودرو وارداتی با برند‌های بنز، لکسوس و هیوندای در انبار‌های نگهداری کالا‌های‌ قاچاق در منطقه ویژه اقتصادی شماره 2 بوشهر تعیین تکلیف می‌شود.

اسحق شهبازی بازرس‌کل استان بوشهر در بازدید از مجتمع انبارهای نگهداری کالاهای متروکه و قاچاق واقع در منطقه ویژه اقتصادی شماره 2 بوشهر با اعلام این خبر اعلام کرد:‌ با توجه به ارزیابی صورت گرفته از انبارهای نگهداری کالاهای قاچاق مقرر شد تا بازرسی‌کل استان موضوع توقیف حدود 900 دستگاه خودرو وارداتی با برندهای «بنز»، «لکسوس»، «هیوندای» و… همچنین حدود 450 موتورسیکلت سنگین خارجی و 16 کانتینر داروی فاسد به منظور اخذ تصمیم در سطح ملی به ریاست سازمان منعکس شود.

در ادامه مقرر شد تا اقدامات لازم در خصوص تنظیم فهرست کالاهای رسوب شده که دارای شرایط امحا هستند صورت گیرد و مکاتبات لازم با قید تسریع انجام شود.

همچنین با توجه به دپو حجم زیادی کالاهای فاسد شدنی از جمله خوراکی و آشامیدنی مقرر شد تا در اولین مزایده ماهانه این حجم از کالا تعیین تکلیف شوند.

از سوی دیگر در این بازدید اعلام شد که محموله کاپوچینو که در سال گذشته به ضبط قطعی دولت درآمده بود به مقدار 15 کانتینر که در معرض فساد قرار داشت طی بازدیدهای ماه‌های گذشته و‌ با پیگیری مستمر بازرسی‌کل و اقدامات قضایی ترخیص گردید که مانع از فساد محموله به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال شد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد