سنگین ترین صف های خرید و فروش امروز در بورس امروز / فجام در صدر تقاضای سهامداران قرار گرفت

سنگین ترین صف های خرید و فروش امروز در بورس امروز / فجام در صدر تقاضای سهامداران قرار گرفت

خالص سفارشات فروش سهام از رقم 105میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت سرمایه‌گذاری‌ها بیش از سایرین بود و همچنین سهام وشمال 60میلیارد تومان سفارش فروش داش...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 225میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 330میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به 105میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وشمال»، «ثقزوی» و «سدبیر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت سرمایه‌گذاری چشم انداز توسعه شمال 60میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. تقاضا نیز در صفوف خرید «فجام»، «خاور» و «قچار» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 130میلیارد تومان (57درصد کل) و 10صف فروش برتر 230میلیارد تومان (70درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در چهار نماد و حجم صف‌های فروش در 10نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت جام دارو (فجام) به 9.6درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«سرمایه گذاری‌ها» کم اقبال ترین صنعت امروز با خالص عرضه 80میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن 45میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «خودرو و ساخت قطعات» با فشار خرید 35میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد