عقب نشینی خریداران رشد شاخص را کاهش داد/ تقاضا در بازار جان می‌گیرد؟

عقب نشینی خریداران رشد شاخص را کاهش داد/ تقاضا در بازار جان می‌گیرد؟

خالص سفارشات فروش سهام از رقم دو هزار و 910میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در پیمانکاری صنعتی بیش از سایرین بود و گفتنی است حجم صف شرکت قند بیستون (قیستو)...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران  اینجا  کلیک کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 30دقیقه جمع صف‌های خرید بیش از 250میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و 165میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و 910میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «تپکو» و «برکت» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده بیش از 320میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «قیستو» ، «واحیا» و «خصدرا» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 180میلیارد تومان (71درصد کل) و 10صف فروش برتر 970میلیارد تومان (31درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 7نماد و حجم صف‌های فروش در 91نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شرکت قند بیستون (قیستو) به 5.9درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«بانک‌هاو موسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از 340میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سیمان، آهک و گچ» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن 295میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «پیمانکاری صنعتی» با تقاضای خرید بیش از 15میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 28درصد از سه هزار و 415میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع 915میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 373درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و 330میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر  در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد