قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 22 تیر / عرضه بیش‌تر گلکسی S21 FE

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 22 تیر / عرضه بیش‌تر گلکسی S21 FE

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیايومی در بازار امروز سه‌شنبه 22 تیر 1400 را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز، در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

گلکسی S21 FE در بیش‌تر بازارها عرضه خواهد شد

اگر اخبار فناوری را دنبال کرده باشید، رونمایی گلکسی گلکسی S21 FE‌ با مشکلات و فرازونشیب‌های زیادی روبه‌رو شده است. پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه سامسونگ بی‌شک امسال عرضه خواهد شد؛ اما با تاخیر.

در گزارشی اعلام شده بود وقتی فروش گلکسی S21 FE‌ آغاز شود، یافتن آن مشکل خواهد بود و غول کره‌ای ظاهرا گوشی مذکور را در بازار‌های بسیار محدودی عرضه خواهد کرد که اکنون به‌نظر می‌رسد این گزارش صحت ندارد. طبق آن گزارش، سامسونگ قصد داشت گلکسی S21 FE را فقط در بازار‌های اروپا و ایالات متحده عرضه کند. به‌گزارش Sammobile، اکنون آژانس خبری ژاپنی گزارش داده است که گلکسی S21 FE با اپراتور ژاپنی NTT DoCoMo برای عرضه آماده شده است.

اگر این اخبار دقیق باشد، نشان می‌دهد گلکسی S21 FE راهی بازار‌های بیشتری خواهد شد و سامسونگ احتمالا این گوشی را به اروپا و ایالات متحده محدود نخواهد کرد. کمبود تراشه در جهان دلیل اصلی شایعه محدودیت بازار‌ها در وهله اول بوده است. افزون‌براین، کمبود تراشه باعث حذف گلکسی نوت 21 از فهرست محصولات سامسونگ در سال 2021 شد و همین موضوع دلیل تاخیر گلکسی S21‌ FE نیز عنوان شده است.

اخبار فاش‌شده قبلی نشان داد گلکسی S21 FE درکنار دستگاه‌‌های جدید سامسونگ در رویداد آنپکد 11 آگوست ( 20 مرداد 1400) معرفی خواهد شد. با این تفاسیر، اگر گلکسی S21 FE در تاریخ مذکور رونمایی نشود؛ نمی‌توان گفت چه زمانی این گوشی عرضه خواهد شد و بازه زمانی معرفی این محصول مبهم خواهد بود.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

 

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

 

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

 

قیمت گوشی‌های شرکت شیايومی

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد